fbpx

Od sedaj lahko polet z balonom po Kapadokiji rezervirate kar preko aplikacije Uber

Foto: uber

Ne le po cestah, Uber vas bo odslej popeljal tudi po zraku. Rezervirajte polet z balonom po Kapadokiji!

Uber uvaja nove možnosti za uporabnike aplikacije. Ti bodo namreč med potovanjem po Turčiji kar preko Uberja rezervirali polet z balonom po Kapadokiji, ki jih bo popeljal 300 metrov nad tlemi nad slovitim nacionalnim parkom Göreme, ki je na Unescovem seznamu svetovne dediščine.

Kako rezervirati polet z balonom po Kapadokiji

Narodni park v Kapadokiji, ki je bil leta 1985 vpisan na Unescov seznam svetovne dediščine, je poln osupljivih »pravljičnih dimnikov« (ali hoodoojev), stebrov, rečnih dolin in pečin. Najboljši čas za prelet nad njimi pa je spomladi in jeseni, ko je vreme milejše.

Foto: Unsplash/Dmitri Zotov

Vožnja z Uberjem stane 150 evrov na osebo traja približno uro in pol. Izlet z balonom je seveda odvisen od vremenskih razmer, je pa priporočljivo, da svoj izlet rezervirate vsaj 12 ur prej. Torej ne 5 minut prej, kot to radi počnemo s prevozi. To pa še ni vse. Ob praznovanju Uber namreč podarja 100 brezplačnih voženj z balonom. Pa še nasvet, oblecite se primerno. V zraku je precej bolj hladno kot na tleh, zato si oblecite več plasti oblačil.

Foto: Unsplash/Kayra Sercan

Baloni na vroč zrak so najnovejša izkušnja, ki jo je Uber predstavil na nekaterih priljubljenih potovalnih destinacijah po vsem svetu. V začetku tega leta je podjetje popotnikom začelo ponujati možnost, da rezervirajo čoln na Mikonosu v sodelovanju z lokalnimi čolnarskimi podjetji. Lani pa si je Uber omislil (brezplačne) vožnje s sanmi, ki jih vlečejo severni jeleni na Laponskem.

In zakaj Kapadokija? V podjetju so opazili velik porast popotnikov in povpraševanja v tem delu sveta. Pravzaprav so navedli, da je letos aplikacijo odprlo skoraj 26 milijonov ljudi, da bi zahtevali prevoz tja.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.