fbpx

Omega x Swatch: Mission to the Pink Moonphase v rožnatem pokaže, da je april res za romantike (in zbiratelje)

Mission to the Pink Moonphase

Mission to the Pink Moonphase
Foto: Omega x Swatch

Za vse ljubitelje MoonSwatch evforije je april prinesel novo poslastico – Mission to the Pink Moonphase. Z rožnato barvo od glave do pete (ali od lunice do potisnika) in detajli, ki žarijo pod UV svetlobo, je to morda najbolj zabavna (in najmanj resna) ura leta 2025. Spoznajmo, zakaj je ta ura veliko več kot samo Instagram rekvizit.

Če bi leta 2022 kdo rekel, da bo najbolj zaželena Omega tista, ki bo narejena iz plastiki podobnega materiala, imela kvarčni mehanizem in bila rožnate barve, bi ga verjetno povabili na daljši sprehod po realnosti. A tukaj smo – leto 2025 in 31. MoonSwatch, poimenovan Mission to the Pink Moonphase, je dejstvo.

Je to najbolj kičasta ura, kar jih je MoonSwatch do zdaj splavil? Možno. Je tudi ena najbolj zanimivih? Brez dvoma. In s cenovno etiketo 310 dolarjev (kar je približno toliko kot kos Omega pasu), bo nova rožnata kraljica prav gotovo izginila s polic hitreje kot Pink Floyd v ozadju reklame.

Foto: Omega x Swatch

Mission to the Pink Moonphase je rožnata invazija: Od ohišja do kazalcev – vse v barvi metuljnice

Najprej naj poudarimo: to ni subtilna, pastelizirana, pomladna rožnata. Ne. To je ROŽNATA z veliko začetnico. Ohišje iz Swatchovega BioCeramica meri standardnih 42 mm in je popolnoma obdano v živo rožnato barvo. Enako velja za pas iz velcro tkanine, ki spominja na otroške športne ure iz devetdesetih – le da je ta zdaj v kontekstu visoke horologije.

Foto: Omega x Swatch
Foto: Omega x Swatch
Foto: Omega x Swatch

 

Tudi številčnica se ni izognila barvni terapiji: kazalci, podštevilčnice, urni indeksi, vse je oblito v rožnato. Ampak najboljši del? Moonphase prikazovalnik z rožnatimi lunami, ki pod UV svetlobo zasijejo skupaj z napisom “PINK MOON”.

Srčni utrip rožnate: Da, ta ura meri tvoje emocije

Na luninem obodu (oprostite, luneti) tokrat ni klasičnega tahimetra, ampak nekaj bolj poetičnega – pulzacijska skala. To pomeni, da lahko s pritiskom na rožnato označen zgornji potisnik dejansko izmeriš srčni utrip (in verjetno tudi vznemirjenje ob pogledu na uro). Je uporabno? Morda. Je kul? Absolutno. To je Mission to the Pink Moonphase.

BioCeramic: Material prihodnosti ali samo plastična finta?

BioCeramic je Swatchov odgovor na željo po drugačnosti. Ni ravno keramika, ni plastika – nekaj vmes. Kar pa omogoča to, da Swatch lahko uro dobesedno “pobarva” in ne le premaže, kar ni ravno izvedljivo pri klasičnih kovinskih ohišjih. In čeprav to ni high-end v smislu materialov, je high-impact v smislu vizualnega efekta.


Tehnični kotiček (ker moramo dati nekaj tudi urarskim puristom): Mission to the Pink Moonphase

  • Premer ohišja: 42 mm
  • Lug-to-lug: 47,3 mm
  • Debelina: 13,75 mm
  • Material: BioCeramic
  • Vodoodpornost: 30 m (beri: operi roke, ampak ne plavaj)
  • Mehanizem: Kvarčni (natančnost z manj čustev)
  • Pas: Rožnat Velcro
  • Posebnosti: Moonphase prikaz, UV reaktivnost, pulzacijska skala
  • Cena: $310
  • Na voljo: 1. april, izbrane trgovine Swatch – omejen čas, ne pa omejena številka

Zbirateljski predmet ali modna kaprica?

MoonSwatch linija je od vsega začetka stala na meji med resnostjo in ironijo. Ura, ki posnema enega najbolj kultnih modelov Omege, a z dušo Swatcha – igrivo, dostopno in namenjeno množicam. Mission to the Pink Moonphase ni nič drugačna. Pravzaprav gre morda celo za najbolj samosvojo MoonSwatch do zdaj. Rožnata, z UV presenečenji, lunico in srčkom? To je ura, ki ne potrebuje resnega obrazložitvenega eseja. Samo nosi jo in uživaj v komentarjih.

Zaključek: Ni za vsakega – ravno zato je tako dobra

Če iščeš uro, ki bo šla pod rokav suknjiča brez vprašanj, to ni to. Če pa hočeš uro, ki bo sprožila debato, poglede in mogoče tudi nekaj “a si res to kupil?” – potem je Mission to the Pink Moonphase prava izbira. Je čisti horološki pop-art. Omejeno časovno obdobje, neomejena zabava. April se je uradno obarval rožnato.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.