Opel Astra TCR je nov Oplov stroj za dirkalne steze, natančneje, za dirkalno serijo mednarodnega prvenstva TCR (Touring Car Racing). Dirkalnik za kratke in vztrajnostne dirke, kot je 24 ur Nürburgringa, je najdražja različica nove Astre, ki pa je ne boste mogli parkirati v domači garaži, čeprav so se (predvsem zaradi stroškov) Nemci potrudili, da kar najmanj odstopa od serijske različice. A dodatki za aerodinamičnost, motor in tako dalje so vseeno preveč ''ekscesni'' za navadne ceste.
Opel Astra TCR je pravi stroj za dirkalne steze. Srce 1200 kilogramov težke dirkalne zverine je 2,0-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom s 330 konji (243 kW, 420 Nm največjega navora), ki moč in navor na prednji kolesi prenaša prek 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika s prestavnimi lopaticami na volanskem obroču, medtem ko samodejni sistem dvojnega odpiranja sklopke (za boljši oprijem je opremljena z dvema sintranima diskoma) zagotavlja stabilnost od ”šaltanju” navzdol.
Dirkalnik spredaj brzdajo 378-milimetrski koluti in čeljusti s šestimi zavornimi bati, zadaj pa 265-milimetrski zavorni koluti z dvema batoma v čeljustih, zavorno silo, se pravi razmerje moči delovanja med zadnjimi in sprednjimi zavorami, pa lahko voznik uravnava kar izza volana. Podvozje je nastavljivo, vsa ta prilagodljivost pa Astro TCR dela za ”unisex” dirkalnik in kot tak za idealno izbiro za dirkalna moštva, ki tekmujejo v dirkaški seriji turnih avtomobilov (Touring Car Racing).
PREBERITE ŠE: 15+ vročih avtomobilskih novosti za jesen 2015 / Frankfurt 2015 (IAA)
Dirkalnik Opel Astra TCR je prilagojen najnovejšim predpisom mednarodne avtomobilske zveze FIA, ki bodo začeli veljati leta 2017 (ima tudi že 100-litrski rezervoar za gorivo), zato boste med karakteristikami pri njem zaman iskali ABS in elektronski program stabilnosti ESP. Za aerodinamičnost vozila skrbita nastavljiva prednji in zadnji spojler, zanj pa bo treba odšteti 95 tisoč evrov.
Več informacij:
opel.si