Polestar Precept Concept: koncept, ki nakazuje nov oblikovalski jezik Polestarja

Polestar Precept Concept
Zadnjič posodobljeno: :

Polestar je v tem trenutku na voljo v dveh karoserijskih izvedbah, z enostavnim poimenovanjem, Polestar 1 in Polestar 2. Pri konceptu so pokazali nekaj več domišljije in ga poimenovali Polestar Precept.

Polestar Precept Concept je avtomobil, ki nakazuje, kakšen bo oblikovalski jezik podjetja Polestar v prihodnje. Koncept se osredotoča na tri poglavitne vrline Polestarja: progresivnost, zmogljivost in čistost. Poudarek koncepta lahko opazimo na prednjem delu, ki so ga poimenovali SmartZone. Gre pravzaprav za prosojno površino, za katero se skrivata dva radarska senzorja in kamera z visoko ločljivostjo. Površino zaokrožijo žarometi LED, ki so evolucija tako imenovanega Torovega kladiva. Minimalističen videz je posledica doseganja kar se da najmanjšega zračnega upora in kar najboljše aerodinamičnosti. Zaradi tega ima koncept nameščene kamere, ki nadomeščajo stranska ogledala.

Polestar Precept Concept
Polestar Precept Concept

Notranjost ostaja preprosta, v slogu preostalih Polestarjev. Povsem nov digitalni vmesnik za komunikacijo med človekom in avtomobilov (HMI) je bil razvit v sodelovanju z Googlom in je osnovan na operacijskem sistemu Android. Na voljo je 15-palčni pokončni zaslon na osrednji konzoli in 12,5-palčni zaslon za voznika. Novi sistem nudi napredne funkcije, med katerimi najdemo tudi “spremljanje pogleda”. Sistem bo tako opozoril voznika, če bo ta preveč časa posvečal gledanju na osrednjo konzolo in se ne bo posvečal stanju na cesti. Notranjost je med drugim tudi ekološka in zmanjšuje porabo plastike za kar 80 odstotkov. Polestar Precept Concept bo na ogled na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Galerija: Polestar Precept Concept

Dodatne Informacije

Več informacij:
polestar.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Audi RS3: Audijeva ″žepna″ petarda