Kdo bi si mislil, da bo prav Toyota Corolla Cross postala tisti skriti zmagovalec SUV razreda? Medtem ko se evropski kupci še vedno pretvarjajo, da so “prestižni” in sanjajo o premijskih značkah, Američani, Azijci in – iskreno – tudi polovica Evrope že nekaj časa ve, kaj je res pomembno: zanesljivost, prostornost in infotainment, ki ne izgleda kot iz Toyote 2010. In za leto 2026 je Corolla Cross prav to – samo še boljša.
Toyota Corolla Cross je v zadnjih letih postal globalni prodajni hit. V letu 2023 je Toyota prodala približno 715.000 enot Corolla Cross po vsem svetu, kar predstavlja 35-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022 . V Združenih državah Amerike je bilo leta 2024 prodanih 93.021 vozil Corolla Cross, kar je 45,14 % več kot leta 2023, ko je bilo prodanih 64.090 enot . Zato je Toyota Corolla Cross 2026 zelo pomemben avtomobil.
Čeprav se Toyota Corolla Cross 2026 ne bo drla “poglej me” na vsakem vogalu, so spremembe več kot opazne. Pri hibridni različici dobimo barvno usklajeno prednjo masko – nekaj, kar zveni trivialno, a v praksi deluje ultra moderno in usklajeno. Po drugi strani pa bencinska različica dobi bolj robusten videz – večje odprtine, bolj močna vodoravna črta čez masko in značilna Toyotina samozavest. Kot bi rekli: “Mi nismo tu, da bi razvajali, ampak da zdržimo.”
Tehnologija, ki od nekdaj ne komplicira – tudi to je Toyota Corolla Cross 2026
Notranjost Toyota Corolla Cross 2026 je končno ujela korak s časom. 10,5-palčni infotainment zaslon je zdaj osrednji lik armaturne plošče, ob njem pa najdemo digitalni merilnik hitrosti v velikosti 7 ali 12,3 palca – odvisno od tega, kako “naloženi” želite biti.
Konzola je zdaj bolj logično postavljena – več ergonomije, manj kaosa. Gumbi, prestavna ročica, cupholderji – vse ima smisel. In to pri Toyoti pomeni veliko, ker… no, včasih ni imelo.
Pod pokrovom ni presenečenj – ampak to je dobro
Če pričakujete turbo, plug-in ali karkoli, kar diši po Tesli – preskočite. Corolla Cross 2026 ne uvaja novih pogonov, ampak ohranja preverjeno formulo:
- Hybrid: 2.0-litrski motor s tremi električnimi motorji in skupno močjo 196 KM (145 kW). Učinkovitost + pospešek = uspeh. (podatki za ZDA)
- Bencin: 2.0-litrski štirivaljnik s 169 KM (126 kW) in brezstopenjskim CVT menjalnikom. Mirno, tiho in, ja, še vedno bolj odzivno kot pričakujete.
Paketi, barve in platišča – personalizacija po japonsko
Toyota ni pozabila na estetiko. Novi barvi Cavalry Blue in dvobarvna Jet Black kombinacija na hibridu dajeta vozilu “urban moderen” videz. Trije paketi pri bencinarju (L, LE, XLE) in trije pri hibridu (S, SE, XSE) zadostijo skoraj vsakemu okusu. Dva nova 18-palčna dizajna platišč? Ker se stil začenja pri kolesih.
Zaključek: Corolla Cross ostaja Toyota – kar je največji kompliment
Toyota Corolla Cross 2026 ne bo zasenčila Tesle na semaforju in ne bo zbudila sosedov ob zagonu motorja. A to tudi ni njen namen. Gre za avto, ki deluje, ko ostali odpovedujejo. Gre za avto, ki se ne pritožuje, ne zahteva in ne komplicira. In hkrati zdaj izgleda bolje in deluje bolj “smart”.
Cene? Še niso znane, a glede na letošnjo štartno ceno okrog 25.500 USD za bencin in 29.800 USD za hibrid v EU nekje od 30.000 evrov dalje, lahko pričakujemo rahlo zvišanje – a brez šok terapije. Toyota ve, kako ohraniti vrednost za denar.
Corolla Cross je kot tisti tihi prijatelj, ki se nikoli ne hvali, a vedno pride pravočasno, urejen in z rešitvijo v rokavu. In čeprav ga vsi poznajo – nihče ga ne jemlje dovolj resno. Morda je čas, da se to spremeni.