Ekstravaganten Porsche 911 Dakar je bil uradno razkrit na avtomobilskem salonu v Los Angelesu 2022 in obljublja, da bo to, kar so navdušenci prosili – popolnoma tovarniško izdelan 911 safari.
911 Dakar je zmore 480 konjskih moči ima twin-turbo šestvalnik, štirikolesni pogon in 50 mm večjo višino kot standardna Porsche Carrera. Dvižni sistem lahko po potrebi dvigne avto za dodatnih 30 mm – seveda hidravlično. Pirelli je za ta model razvil svoje pnevmatike Scorpion All Terrain Plus, ki ponujajo mešanico zmogljivosti na cesti in na terenu, z letnimi in zimskimi pnevmatikami, ki so na voljo kot opcija. Standardni menjalnik je osemstopenjski PDK, ki omogoča pospeške od 0 do 100 km/h v 3,4 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 240 km/h. Krmiljenje zadnjih koles, nosilci motorja 911 GT3 in stabilizacija nagiba PDCC so združeni z dvema novima načinoma vožnje, da kar najbolje izkoristite terenske zmogljivosti Dakarja. Zadnji sedež je bil odstranjen skupaj z lahkim steklom in pokrovom iz CFRP za zmanjšanje teže. Na voljo je strešni prtljažnik z integrirano LED osvetlitvijo.
Medtem ko je verjetnost, da se bo katerikoli serijski 911 Dakar dotakni površine, ki je zahtevnejša od makadamskega dovoza, blizu ničle, je Porsche ponovno dokazal, da je 911 najbolj vsestranski športni avtomobil v zgodovini.
Dodatne značilne lastnosti 911 Dakar vključujejo na novo razvit, fiksni lahki zadnji spojler iz CFRP in pokrov sprednjega prtljažnika iz CFRP z izrazitimi odprtinami za odvod zraka, ki so povzeti iz 911 GT3. Standardni so tudi terenski detajli, kot so rdeče aluminijaste vlečne zanke spredaj in zadaj, razširjeni kolesni prostori in pragovi ter zaščitni elementi iz nerjavečega jekla na sprednjih, zadnjih in stranskih pragovih. Stranske odprtine za dovod zraka na preoblikovanem prednjem delu so prav tako zaščitene pred letečim kamenjem z rešetkami iz nerjavečega jekla.
Na strehi Porscheja 911 Dakar je vidna 12-voltna vtičnica za žaromete izbirnega strešnega prtljažnika. Z nosilnostjo 42 kilogramov lahko v stojalo brez težav namestite opremo za reli, kot so kanistri za gorivo in vodo, zložljive lopate in vlečne deske. Za 911 Dakar je na voljo tudi strešni šotor.
V notranjosti 911 Dakar poudarja svoje športne ambicije s standardnimi školjkastimi sedeži in brez zadnjih sedežev. Lahko steklo in lahka baterija dodatno zmanjšata njegovo težo, kar omogoča, da Porsche 911 Dakar tehta le 1.605 kg – le 10 kg težji od 911 Carrera 4 GTS s PDK.