fbpx

Porsche Panamera 2024: avtomobilska klasika, ki teče zadnji krog

Porsche Panamera 2024

Foto: Porsche

Porsche Panamera, ki nikoli ni veljala za najlepšega člana družine Porsche, je kljub temu vedno našla svoj krog zvestih kupcev. Zdi se, da model za leto 2024 in zadnji popravki s skalpelom utegne biti najava zadnjega plesa te ikone, ki sicer prihaja z minimalnimi, a prefinjenimi izboljšavami.

Porsche Panamera 2024 predstavlja subtilno, a pomembno posodobitev, ki ohranja duh modela, obenem pa daje slutiti, da se morda pripravlja na slovo. Z minimalnimi lepotnimi popravki, ki so bolj v duhu izpopolnjevanja kot preobrazbe, se Panamera predstavlja kot zrel model z občutkom za tradicijo in sodobnost.

Porsche Panamera
Foto: Porsche

Glavna zvezda je Turbo E-Hybrid model, ki sedaj prinaša 670 KM (497 kW) in 685 lb.-ft. (929 Nm) navora. Vrhunec moči se kaže v impresivnem pospešku do 100 km/h v 3,2 sekunde in najvišji hitrosti 315 km/h. Baterijska kapaciteta 25,9 kWh omogoča električni doseg do 91 kilometrov v kombiniranem WLTP ciklu ali 83–93 km v mestnem ciklu. Nov 11 kW vgrajeni AC polnilnik skrajša čas polnjenja na samo 2 uri in 39 minut pri ustreznih polnilnih točkah​​.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Zunanjost ohranja značilne linije modela, vendar z dodanim modernim pridihom. V notranjosti se Panamera ponaša z idealnim ravnovesjem med analognimi in digitalnimi kontrolami, s poudarkom na vozniku​​. Torej v svetu, kjer Porsche Panamera nikoli ni veljala za lepotno kraljico, se zdi, da je model 2024 odločen pokazati, da prava lepota prihaja z zrelostjo. Ta “srednjeveški” model, ki prihaja z minimalnimi estetskimi spremembami, morda zaznamuje svoje zadnje poglavje, a to počne z dostojanstvom in šarmom, ki ga lahko prinese le izkušnja.

Zunanjost Panamere 2024, ki jo krasi več kot 5 metrov (natančneje 505 cm) dolgega elegantnega jekla, ne prinaša dramatičnih sprememb, ampak bolj kot da bi rekli: “Če ni pokvarjeno, ne popravljaj.” S svojo širino 194 cm in višino 142 cm se zdi, da Panamera še vedno stoji trdno na tleh, kljub temu, da morda teče svoj zadnji krog​​.

V notranjosti se Panamera igra z idealnim ravnovesjem med starim in novim, med analognim in digitalnim. Kot bi Porsche hotel reči: “Veš, da lahko zaupaš klasičnim stvarim, a si vseeno pripravljen na prihodnost”​​.

Foto: Porsche

Pri Turbo E-Hybrid modelu Porsche ne skopari s posebnostmi. Uporaba barve Turbonite ni samo izjava, ampak kot bi Turbo E-Hybrid rekel: “Poglej me, nisem samo hitra, sem tudi elegantna.”​​. Panamera se ponaša tudi z naprednim digitalnim ekosistemom, ki omogoča, da vaš pametni telefon postane vaš najboljši sopotnik – razen, seveda, če imate raje žive sopotnike​​.

Varnostni sistemi so kot varuška, ki vas opozarja na vse, kar se dogaja okoli vas, vključno z novimi funkcijami, kot je asistent za izogibanje oviram, ki skorajda vzklikne: “Pazi, drevo!” in Remote ParkAssist, ki vam omogoča, da avto parkirate kar s svojim pametnim telefonom, ker zakaj bi sedeli v avtu, če lahko to počnete iz udobja kavča?​​.


Cenovno, Porsche Panamera 2024 v Nemčiji začenja pri 107,800 evrih za osnovni model in 111,900 evrih za Panamera 4. Turbo E-Hybrid model je cenjen na 192,500 evrov. Dostave v Evropi se bodo začele marca 2024. Panamera 2024, čeprav morda zaključuje svojo zgodbo, to počne z eleganco in prefinjenostjo, ki sta značilni za Porsche.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.