Povsem nova Honda CR-V iz leta 2023 veličastno vstopa v Evropo s privlačnim dizajnom, prostorno notranjostjo in vznemirljivim pogonskim sklopom hibridom in priključno hibridno električno različico (PHEV). Najnovejši dodatek Hondini liniji športnih terencev obljublja izboljšano vozno izkušnjo, ki združuje okolju prijaznejšo zmogljivost z osupljivim in živahnim videzom. Lahko bi mu rekli organsko vesoljskim. Gre po vsej verjetnosti za enega najboljših družinskih SUV.
Honda CR-V šeste generacije, ki je stopila v središče pozornosti na posebnem medijskem dogodku v Offenbachu v Nemčiji, je z močnim udarcem prispela na evropska tla. Novi CR-V ima obliko, ki je skoraj enaka svojemu severnoameriškemu dvojniku, s seboj prinaša nekaj pomembnih sprememb pod pokrovom motorja, ki so prilagojene potrebam in željam evropskega trga.
Nova Honda CR-V 2023 je zrasla in je prevzela robato in značilno sprednjo masko, ki jo zaznamuje drzna, velika maska, ki jo obkrožajo elegantni žarometi. Vsaka od dveh različic pogonskega sklopa, ki sta na voljo v Evropi, je dobila svojo edinstveno zasnovo rešetke. Medtem ko so spremembe videti subtilne, zadnje luči ohranjajo svojo znano obliko, vendar imajo novo notranjo grafiko za sodoben pridih. Še vedno bodo poznavalci modela v novi različici opazili značilnosti prejšnje generacije.
Večji je res boljši, ko govorimo o merah novega CR-V. Nova Honda CR-V 2023 je širša, daljša in višja, kar pomeni več udobja za potnike. Če navedemo v številke, zahvaljujoč medosni razdalji, daljši za 4,06 cm (1,6 palca), je na voljo dodaten prostor za noge zadaj za 1,52 cm (0,6 palca) in do 18 odstotkov več prtljažnika, odvisno od konfiguracije.
V notranjosti je Honda dvignila ponudbo na področju luksuza. Kabina novega CR-V izžareva bolj prestižno vzdušje kot njegov predhodnik. V kombinaciji z nižjimi sprednjimi vogali in bolj ravnim pokrovom motorja ponuja prostorna notranjost boljšo vidljivost, povečuje občutek odprtosti in ponuja občutek varnosti in pomirjenosti za vse potnike.
Toda prava sprememba je pod pokrovom. Za razliko od ameriškega modela, ki ponuja 1,5-litrski motor s turbopolnilnikom, evropski CR-V v celoti preskoči tradicionalni motor z notranjim zgorevanjem v korist okolju prijaznejših alternativ. Hibridna možnost uporablja 2,0-litrski plinski motor z Atkinsonovim ciklom, ki mu pomagata dva elektromotorja. Vendar se tu ne ustavi. Honda je za Evropo predstavila tudi priključno hibridno različico, ki združuje enako zgorevalno enoto, dva elektromotorja in večji baterijski paket, ki ponuja samo električni doseg do 82 kilometrov (51 milj). Hodna ostaja zadržana glede dodatnih specifikacij, vendar obljublja, da je baterijo mogoče popolnoma napolniti v hitrih 2,5 urah.
Nova Honda CR-V 2023 za Evropo pomeni Hondino zavezanost razvoju v skladu z zahtevami trga, saj ponuja robusten, a eleganten dizajn, bolj razkošno notranjost in napreden pogonski sklop PHEV. Ta novost naj bi obračala pozornost in spreminjala prestave v evropski avtomobilski pokrajini.