fbpx

Prihodnost košarke: 3D tiskana brezzračna košarkaška žoga Wilson

Brezzračna košarkaška žoga

Foto: Wilson

Wilson Sporting Goods je predstavil Airless Gen1, prvo 3D-tiskano brezzračno košarkarsko žogo, ki napoveduje novo dobo v svetu športne opreme. Ta inovativna žoga, ki za odbijanje ne potrebuje zraka, temelji na zapleteni polimerni rešetki, izdelani s 3D tiskanjem, in je omejena na 75 enot. To je prva - brezzračna košarkaška žoga.

Kljub svoji futuristični zasnovi Airless Gen1 obljublja občutek, let in odbijanje tradicionalne košarkarske žoge. Posebnost žoge so njeni heksagonalni odprtini, ki omogočajo neoviran pretok zraka in s tem naravno odbijanje, kar je bilo demonstrirano med Slam Dunk tekmovanjem AT&T leta 2023 s strani igralca Houstona Rockets, KJ Martina, ki je potrdil, da se žoga obnaša enako kot standardna žoga, uporabljena v tekmovanjih​​​​.

brezzračna košarkaška žoga
Foto: Wilson

Sodelovanje za inovacijo – brezzračna košarkaška žoga

Razvoj Airless Gen1 je plod sodelovanja med Wilson Labs, General Lattice za računalniško oblikovanje, DyeMansion za barvanje in finiširanje, ter EOS za 3D tiskanje. Ta sodelovanja so žogi dala njeno črno barvo in zagotovila, da njene lastnosti skoraj v celoti ustrezajo uradnim specifikacijam košarkarske žoge​​.

Foto: Wilson

Ne le za košarko

Wilson z Airless Gen1 ne želi le revolucionirati košarke, ampak odpira vrata novim možnostim v drugih športih in prihodnjih izdelkih, poudarjajoč trajnostni potencial aditivne proizvodnje​​. S tem projektom Wilson ne samo da premika meje v svetu športne opreme, ampak tudi dokazuje vsestranskost in potencial 3D tiskanja v širšem spektru industrije​​.

Foto: Wilson

Wilson Airless Gen1

Wilsonova brezzračna košarkarska žoga Airless Gen1 ni le korak naprej v tehnologiji športne opreme, ampak je tudi dokaz, kako lahko inovacije spremenijo igro – dobesedno in v prenesenem pomenu. S tem, ko preizkušajo meje tradicionalne proizvodnje, Wilson ne samo oblikuje prihodnost košarke, ampak vabi k razmišljanju o prihodnosti vseh športov.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.