Quotelife je nova slovenska blagovna znamka oblikovalke Nike Ferš. V sodelovanju s Karmen Sulcer v projektu Quotelife združujeta različne oblike ljubezni: ljubezen do inspiracijskih citatov, ljubezen do tipografije, ljubezen do skandinavskega interiera in ljubezen do širjenja sporočil med ljudi.
Quotelife, nova slovenska blagovna znamka, ki jo soustvarjata Nika Ferš in Karmen Sulcer, ima misijo: kreiranje komunikacijskih situacij, ki odpirajo nove ideje in perspektive ter s tem prispevati v skupno dobro.
Njuni kreativni zapisi se tako znajdejo na embalaži čaja (čajni paketi so pripravljeni tako, da se lahko del s citatom odtrga in shrani), karticah, “to do” blokcih (za spremljanje vsakodnevnih opravil z motivacijskim citatom: “GET SHIT DONE.”) in beležkah, bombažnih vrečkah, artprintih ali pa kot pleksi napisi (lahko se uporabijo za dekoracijo stene, popestrijo prazno poličko ali okvir slike; uporabni pa so tudi za stiliziranje ostalih predmetov).
Trgovino IKA najdemo v Škofji Loki na Mestnem trgu 13 in v Ljubljani na Ciril-Metodovem trgu 13 ter na spletu.
PREBERITE ŠE: Slovenski leseni fotoaparat Ondu Pinhole MK II na Kickstarterju po stopinjah predhodnika
V galeriji najdemo novo slovensko blagovno znamko Quotelife.
Več informacij:
trgovinaika.si