fbpx

Quotelife – nova slovenska blagovna znamka, ki bo polepšala naš dom

Nova slovenska blagovna znamka Quotelife

Quotelife je nova slovenska blagovna znamka oblikovalke Nike Ferš. V sodelovanju s Karmen Sulcer v projektu Quotelife združujeta različne oblike ljubezni: ljubezen do inspiracijskih citatov, ljubezen do tipografije, ljubezen do skandinavskega interiera in ljubezen do širjenja sporočil med ljudi.

Quotelife, nova slovenska blagovna znamka, ki jo soustvarjata Nika Ferš in Karmen Sulcer, ima misijo: kreiranje komunikacijskih situacij, ki odpirajo nove ideje in perspektive ter s tem prispevati v skupno dobro.
Njuni kreativni zapisi se tako znajdejo na embalaži čaja (čajni paketi so pripravljeni tako, da se lahko del s citatom odtrga in shrani), karticah, “to do” blokcih (za spremljanje vsakodnevnih opravil z motivacijskim citatom: “GET SHIT DONE.”) in beležkah, bombažnih vrečkah, artprintih ali pa kot pleksi napisi (lahko se uporabijo za dekoracijo stene, popestrijo prazno poličko ali okvir slike; uporabni pa so tudi za stiliziranje ostalih predmetov).
Trgovino IKA najdemo v Škofji Loki na Mestnem trgu 13 in v Ljubljani na Ciril-Metodovem trgu 13 ter na spletu.

PREBERITE ŠE: Slovenski leseni fotoaparat Ondu Pinhole MK II na Kickstarterju po stopinjah predhodnika

V galeriji najdemo novo slovensko blagovno znamko Quotelife.

Dodatne Informacije

Več informacij:
trgovinaika.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!