Rihanna režira, Cara Delevingne pozira v kampanji Do You znamke Puma

Ženska kampanja Do You znamke Puma z Rihanno in Caro Delevingne.

Rihanna in Cara Delevingne sta združili moči za novo žensko kampanjo znamke Puma – Do You –, v kateri pa sta vsestranski in multitalentirani zvezdnici odigrali različni vlogi. Rihanna se je tokrat namreč znašla za kamero, in sicer v vlogi kreativne direktorice znamke Puma, Cara Delevingne pa je pozirala v novih športnih oblačilih iz kolekcije Fenty Puma by Rihanna, s katero je priljubljena pevka debitirala na lanskem tednu mode v New Yorku. Novo kolekcijo je predstavila na pariškem tednu mode.

Rihanna in Cara Delevingne sta združili moči za Pumino kampanjo Do You. Rihanna je bila tokrat v vlogi kreativne direktorice Pume, Cara pa muze.

Cara Delevingne zelo skrbno izbira modna sodelovanja, prijateljici Rihanni pač ni mogla reči ne.
Cara Delevingne zelo skrbno izbira modna sodelovanja, prijateljici Rihanni pač ni mogla reči ne.

Zvezdnici sta si v resnici zelo podobni. Karakterno in slogovno. Nič čudnega torej, da sta v zasebnem življenju dobri prijateljici in da Rihanni Care ni bilo treba dolgo prepričevati, da za kratko prekine svojo manekensko oz. modno upokojitev ter zanjo pozira v seksi kosih iz nove kolekcije športnih oblačil Fenty Puma by Rihanna, ki jih je slednja prinesla pokazat kar na pariški teden mode.

PREBERITE ŠE: Rihanna zdaj še s svojimi natikači in kolekcijo nogavic!

https://youtu.be/srS0D3s1aAY
Delevingnova je hkrati, tako kot Rihanna, postala ambasadorka slovite športne znamke, na katero med drugim prisega tudi najhitrejši Zemljan Usain Bolt. Kampanja Do You sicer spodbuja in motivira ženske k avtentičnosti, samozavesti in individualnosti, kar vse poosebljata tako ena kot druga.

Kampanja Do You za kolekcijo športnih oblačil Fenty Puma by Rihanna:

Dodatne Informacije

Več informacij:
us.puma.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Kolekcija H&M Conscious Exclusive A/W20 raziskuje lepoto “odpadkov”