Konferenca medijskih trendov SEMPL 2015, ki bo tradicionalno potekala v Portorožu, se bo vrtela okoli zimzelenih pravil marketinga, povezanosti strateškega razmišljanja in inovativnosti v medijsko-komunikacijski panogi ter uspešnih poslovnih modelov programatičnega zakupa spletnih medijev, pretresalo pa se bo tudi o ustvarjalnosti v dobi, ki ji vladajo mobilne naprave.
17. izvedba festivala SEMPL, festivala, ki ima svoj domicil v Portorožu že od leta 1998, ko je bil še Seminar medijskih trendov, bo tudi letos s pomočjo mnoštva mednarodnih govorcev odbrala najizrazitejše trende, ki tlakujejo prihodnost medijev, kreativnih in medijskih agencij ter oglaševalcev.
PREBERITE ŠE: Mlade glave mislijo z Ulo Furlan
![Člani 9-članske žirije Marko Vičič (predsednik), Radovan Aleksić,Damir Ciglar, Filip Dimitrov, Katja Kek, Ksenija Latković Kozarac, Joško Mrndže, Gordana Periškić in Toni Tomašek, ki bo letos ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/11/kolaz-zirija-0-660x660.png)
Katera bo naslednja ”velika stvar” v medijsko-komunikacijski panogi, izveste med 26. in 27. novembrom 2015.
Več informacij:
sempl.si