fbpx

Shero: drzna in posebna kolekcija znamke answear.LAB

Shero = she + hero

"Shero" je ženska superjunakinja, katere največja prednost je njena notranja moč. V svoji notranjosti skriva številna čustva. Je občutljiva, hkrati pa se zna boriti za svoje sanje in jih tudi uresničuje. Za cilje in ideale se z roko v roki bori z drugimi ženskami, saj verjame v moč sestrstva in medsebojne podpore.

Kolekcija SHERO poudarja žensko notranjo moč

V kolekciji SHERO so predstavljena najbolj modna oblačila te jeseni. Vključuje volnene plašče, usnjene jakne in bomberje. Vključuje tudi prevelike suknjiče z drznimi linijami ali rdečo obleko, s katero boste izstopali. Kolekcija izhaja iz moške garderobe, se nanaša predvsem na trend power suit, značilen za 80. leta prejšnjega stoletja, s SHERO kolekcijo pa je to postal stajling uspešnih žensk. Obleke, ki poudarjajo silhueto z asimetričnimi izrezi, volančki ali izrezi, pa se nanašajo na ženske, ki se počutijo samozavestne v svojem telesu. Prisotni so tudi ležerni elementi, vključno z majicami s slogani, ki izražajo moč. Zračne, mehko drapirane tkanine so v nasprotju z značilnim temnim džinsom in naravnim usnjem, kar ustvarja zanimivo, raznoliko mešanico. Ponudba Answear.LAB je v odtenkih črne, sive, bele in bež barve z močnejšim rdečim poudarkom. Čiste, drzne in močne barve naj bi podkrepile sporočilo kolekcije in se sklicevale na vsemogočnost žensk.

Answear.LAB za podpira ženske v resničnem svetu

Za kolekcijo SHERO se poleg univerzalnega, ženskega sporočila skriva še nekaj več. Blagovna znamka Answear.LAB svojih dejavnosti ne omejuje na modno ustvarjanje, temveč želi svojim strankam pomagati, da živijo svoja življenja. Od svoje ustanovitve answear.LAB ustvarja kolekcije v omejenih izdajah in se vključuje v pobude, ki ženskam po vsem svetu ne prinašajo prave podpore. Primer takih dejavnosti je lanskoletna kolekcija Girl Power, katere izkupiček je bil namenjen podpori izobraževanja žensk s strani fundacije Carpathian Foundation.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!