Rok 2015 nám prinesie množstvo automobilových noviniek, a tak sme si prezreli archívy posledných mesiacov a pripravili pre vás informatívny prieskum s cieľom zistiť, ktorá automobilová novinka, ktorú sme ohlásili alebo už otestovali, vás láka najviac, alebo vás najviac nadchne v roku 2015. Všetky automobilové novinky sme už dávnejšie predstavili v ankete v jednotlivých článkoch o každom modeli, ktoré si môžete prečítať na odkazoch, prípadne na popisoch jednotlivých modelov áut pod anketou. Ďakujeme za spoluprácu a prajeme bezpečnú jazdu.
Leto 2015 je v avtomobilistični industriji vsekakor izjemno pestro, kar je napovedoval že zaključek leta 2014, ko so avtomobilistične novosti sledile ena drugi. Nekatere avto novosti, ki so na slovenske ceste že zapeljale uradno smo uspleli preizkusiti že v preteklem letu, nekatere pa vsekakor še bomo, a smo prve vtise vseeno zbirali preko spleta in vas obveščali o novostih. V spodnjem pregledu so torej novosti, ki prihajajo ali pa so ravnokar zapeljale na slovenske ceste. Za vaš glas v priloženi anketi se vam zahvaljujemo.
[total-poll id=138905]
Preberite opise in si oglejte posamezne modele iz ankete tudi v priloženih galerijah.
Renault Zoe – 2015
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Predná časť vozidla je navrhnutá mimoriadne futuristicky, vrátane plnej masky a samostatne navrhnutých LED svetiel, ako aj moderne riešeného a nafúknutého nárazníka.
Renault ZOE
Renault ZOE
ZOE budí veľkú pozornosť okoloidúcich, kdekoľvek sa objaví, no svojou nepočuteľnosťou môže každého zmiasť, pretože cyklistu budete nútení upozorniť, aby vám zišiel z cesty klaksónom, za čo vám môže poďakovať „ pikra“.
Renault ZOE
Renault ZOE
Interiér pokračuje vo futuristickom dizajne, ktorý začal exteriérom, no zároveň pôsobí (citeľne) elegantnejšie a prestížnejšie ako väčšina modelov Renault.
Renault ZOE
Reanulat ZOE bi lahko v naslednje pol leta pri nas naredil pravo majhno električno revolucijo, saj za okoli 15 evrskih tisočakov ponuja električno mobilnost in v segmentu rekordnih 210 km dosega, ob tem pa je potrebno le kot v primeru nakupa mobilnika pri mobilnih operaterjih mesečno doplačevati še 79 evrov za najem baterij. (viac)
Renault Kadjar – 2015
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Eno najmočnejših renaultovih modelnih orožij za bližnjo prihodnost, bo srednji suv po imenu kadjar. Ta na ceste zapelje to poletje, postavljen pa je na enako platformo kot sestrski qashqai, s katerim si bo delil tudi motorje in pogon. To je Renault kadjar. (viac)
Novi Ford C-MAX – 2015
Novi Ford C-Max
C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.
Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega
C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah. (
viac)
Renault Espace – 2015
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault bo na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu razkril novo generacijo espaca. Še pred tem pa so Francozi objavili prve uradne fotografije, ki prikazujejo, da bo novi model pomenil odmik od tradicionalnih enoprostorskih smernic k bolj kupejevski zasnovi in zunanji podobi, s čimer ga pri tej znamki umeščajo med crossoverje. Na cesti prve pričakujemo koncem leta 2015. (viac)
Nova Opel Corsa – 2015
Opel corsa
Z boka corsa prinaša značilno obliko, tako da opazovalci vedo za kateri model gre.
Opel corsa
Opel corsa
Prednji del je popolnoma drugačen od tistega pri corsi četrte generacije, poglede pa privabljata predvsem moderno zašiljeni prednji svetili in “smejoča” maska motorja.
Opel corsa
Opel corsa
Notranjost je z eno besedo: pomlajena. Veliko prijemov pa si pričakovano sposoja pri modnem adamu. Veliko bo tudi barvnih kombinacij, kjer lahko kupec barvne aplikacije (na fotografiji v rdeči barvi) tudi poljubno menjava.
Opel corsa
Opel corsa
Med merilniki se po novem lahko izpisuje še veliko več podatkov. Tudi takšnih pridobljenih s sistema oplovo oko II. generacije ali enega od številnih novih asistenčnih sistemov.
Opel Corso Slovencem ni potrebno podrobneje predstavljati, saj že desetletja predstavlja enega najbolj prodajanih modelov C-segmenta, o čemur dovolj zgovorno pričajo tudi prodajne številke. 1.100 povprečno prodanih vozil letno so veliki čevlji, v katere je ravnokar stopila peta generacijska corsa in glede na videno, jih bo uspela zapolniti. Prodaja se je že začela! (viac)
Novi Audi TT – 2015
Audi TT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Audi TT
Na karoseriji je tudi veliko lepih retro detajlov, kamor nedvomno štejemo pokrov rezervoarja goriva, na zadku pa se poleg električno pomičnega zadnjega spojlerja, vedno bohoti (najmanj) par izpušnih cevi velikega premera.
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Še bolj “eckig” kot predhodnik deluje novi TT, bolj raven in sploščen pokrov motorja pa ga naredi nižjega in širšega. Prednje luči bodo kmalu lahko svetile tudi v matrični LED tehnologiji.
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Notranjost je značilno audijevska, preseneti pa moderen minimalistični slog, zmešan z odlično ergonomijo in materiali. Športni volan je tudi v tretji izdaji športno prisekan, presenetijo pa detajli kot so zaslončki v gumbih zračnikov.
Popolnoma digitalni merilniki, so poleg klasičnih podatkov (npr. hitrosti in vrtljajev), v celoti prevzeli tudi vlogo informiranja potnikov glede navigacije in infotainmenta.
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi najmanjši 2+2 športni kupe je zadržal mere, vse ostalo pa so praktično razvili na novo. Veliko novih vsebin in tehnike tudi znotraj, kupci pa imajo na izbiro dve različici 2.0 litrskega TSI bencinarja, ultra čisti 2.0 TDI ter 310 KM zmogljivo TTS različico . Cene od 38 tisočakov dalje, roadster, ki pride marca je slabega tisočaka dražji. Kasneje tudi še različica TT RS. Na cestah ga boste začeli videvati to pomlad. (viac)
Novi Hyundai i20 – 2015
Hyundai i20
Hyundai i20
Tudi gledano z boka in zadnjega dela deluje novi i20 veliko bolj odraslo in večji kot v resnici je.
Hyundai i20
Oblikovno novi i20 izgleda veliko bolj odraslo in dejansko deluje kot da pred vami stoji avto višjega velikostnega (se pravi C-) segmenta.
Notranjost je bila oblikovana povsem na novo, boljši pa so tudi občutki med vožnjo, čeprav (ali bolje rečeno povrhu) je mestni vožnji vprid volanski obroč izdatno ojačan, manevriranje pa otročje lahko opravilo.
Pri najbolje opremljenih različicah , se nad potniško kabino razpostira velika panoramska streha, ki predstavlja unicum v tem segmentu.
Prtljažnik z 326- do 1.042 litri skoraj že presega razredne okvirje, saj se ga ne bi branil niti kakšen predstavnik C-segmenta. Je pa odprtina dokaj ozka in visoka.
Hyundai je že nekaj let “velik” igralec” tudi na evropskem tržišču in njegova pot se sodeč po novem i20 še vedno vzpenja. Nov model, ki je včasih slišal na ime getz in je predstavljal veliko bolj medel in povprečen model B-segmenta, je namreč oblikovno svetlobna leta pred predhodnikom, obenem pa ponuja tudi konkretno več vsebine. Kako pa se je izkazal na našem testu pa v nadaljevanju. (viac)
Novi BMW serije 1 – 2015
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji 4, nekaj sorodnosti pa je mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED-tehniki.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z upravljalnikom iDrive, nova so tudi oblazinjenja.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Bavarci so svojemu najmanjšemu modelu BMW – seriji 1 namenili temeljito vizualno prenovo, ki je odnesla vprašljivi izgled prednjega dela in prinesla veliko bolj skladnega in dinamičnega v slogu serije 4. Spremenjen je tudi zadek, kjer se bohotijo nove luči, pod pokrovom se razkrije več tehnike in dva nova trivaljnika. (viac)
Novi Ford Focus – 2015
Ford focus
Ford focus
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Ford focus
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Ford focus
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus je šel pod nož, a ne zato ker bi to potreboval, ampak ker so bili pri modrem ovalu odločeni odpraviti redke pomanjkljivosti in mu nameniti značilno “astonovo” motorno masko, prvič videno pri fiesti. Poleg tega so prenovili paleto motorjev, dodali dva 1,5-litrska ter še izboljšali focusov bogat nabor napredne tehnike. To je novi Ford focus 2015. (viac)
Novi Smart – ForTwo in ForFour – 2015
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
V notranjosti novi Smart nadaljuje zgodbo starega Smarta, kjer so prevladovali igrivi okrogli elementi. Dodaja sodobnost.
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Stari znanec v novi preobleki prepriča z mestnim stilom.
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
Novi Smart ForTwo & ForFour
SMART je začetnik trenda malih mestnih avtomobilov, ki je vselej izstopal po svoji drugačnosti, se zopet vrača na mestne ulice v zanimimivi reinkarnaciji legende. Blagovna znamka SMART, ki je s svojimi modeli vselej znala ujeti poglede urbane populacije in izstopati iz avtomobilskega povprečja, se tudi v “tretje” vrača z vsemi svojimi aduti, njim pa dodaja občutke, značilne za bolj premijske znamke avtomobilov. (viac)
Nova Toyota Aygo – 2015
Toyota aygo
Glede serijske opreme aygo večkrat preseneti, v to domeno spada tudi električno pomična platnena streha, ki tudi presenetljivo dobro (zvočno) tesni.
Nos vozila je razgiban, svetila pa sledijo konturam navidezne črke X. LED dnevne luči so pohvalno serijske, enako tudi tanke 15-palčne pnevmatike na litih platiščih.
Notranjost je za znamko neznačilno barvita, voznikov sedež pohvalno nastavljiv po višini. Glede opreme aygo zasenči tudi kakšnega številko večjega konkurenta.
V Aygu se vse “dogaja” na velikem na dotik občutljivem zaslonu. Ta ponuja odlično povezljivost, vzvratno kamero, za dodatnih 500 evrov pa tudi tovarniško navigacijo. Je pa sijoča sredinska konzola občutljiva na prstne odtise.
168-litrski osnovni prtljažnik je točno takšen (osnovni), konkurenca zna tu ponuditi še občutno več prostora.
Toyota aygo v segment mestnih malčkov vnaša veliko svežine in barvitosti, poleg tega pa tudi nadpovprečno opremljenost, ki se je ne bi branili niti številko večji modeli. Zahvaljujoč novemu podvozju pa se malček sedaj pelje še veliko bolje, s čimer pride še bolj do izraza poskočni litrski trivaljnik, ki je najbolj domač v mestu, ne brani pa se niti avtocest. Le cenovno je preveč blizu yarisu. (viac)
Novi Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7
Väčšina noviniek je na prednej časti vozidla, ktorá v mnohom pripomína čerstvé TT, aj čo sa týka tvaru nových matricových LED svetlometov.
Audi Q7
Q7 bude stále „pravé“ sedemmiestne a pasažieri v druhom rade sa budú môcť zabávať pomocou tabletov Audi a na otvorenie veka batožinového priestoru bude (možno) stačiť iba švihnúť nohu.
Aj vo vnútri je najväčšia spriaznenosť s modelom TT, popri niektorých súvislostiach s novým Passatom. Nová Q7 ale bude znamenať to najlepšie, čo Audi v súčasnosti v oblasti vyspelých technológií má.
Audi pripravlja novo generacijo največjega suva družine modelov Q, ki bo prvo generacijsko različico prekašal tako glede mer, tehnike in zaradi kar 325 kilogramov nižje teže tudi pri ekonomičnosti in zmogljivostih. Sedem sedežev, quattro pogon in S-tronic avtomatika bodo vedno del serijske opreme Audi-ja Q7. Pričakujemo ga lahko jeseni. (viac)
Novi Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Dĺžka kupé GLE meria presne 4,9 metra, pričom šírka mierne presahuje hranicu dvoch metrov. Čo sa týka výšky, meter ukazuje 1 731 milimetrov, pričom rázvor náprav je na limuzínu 2 915 mm.
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Dĺžka kupé GLE meria presne 4,9 metra, pričom šírka mierne presahuje hranicu dvoch metrov. Čo sa týka výšky, meter ukazuje 1 731 milimetrov, pričom rázvor náprav je na limuzínu 2 915 mm.
Najvýkonnejšie verzie budú vďaka AMG bodykitu na pohľad veľmi toxické a medzi blatníkmi budú prekvitať ráfiky až do 22 palcov.
Interiér je prakticky totožný s tým GLE, znamená však vybrané materiály a veľkú dávku prestíže. Ústrednú úlohu bude zastávať veľká tabletová obrazovka informačno-zábavného systému Command.
Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE kupé. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko. (viac)
Nova Škoda Fabia – 2015
Škoda Fabio
Škoda Fabio
Predná časť Fabie je pre túto značku typická a pripomína Octaviu aj Rapidu Spaceback, ktorá je (kvôli malým rozdielom v cene) považovaná za najväčšieho konkurenta popri VW Pole.
Kabína pre cestujúcich je rozmanitejšia a farebne menej jednotvárna, ako sme boli zvyknutí. Existuje viac vložiek vyrobených z hliníka a klavírnej čiernej a k dispozícii sú aj štyri farebné kombinácie interiéru.
Roztomilou novinkou či špeciálom je aj nálepka na spolujazdcovu stranu, kde si za 17 eur zákazník vytlačí fotku rodiny alebo čoho chce a Škoda vám takéto nálepky vyrobí dve (jednu ako zálohu, ak sa stane, že urobíte chybu prvýkrát).
Kabína pre cestujúcich je rozmanitejšia a farebne menej jednotvárna, ako sme boli zvyknutí. Existuje viac vložiek vyrobených z hliníka a klavírnej čiernej a k dispozícii sú aj štyri farebné kombinácie interiéru.
Kufor je s 330 – 1 150 litrami nadpriemerne priestranný a to isté platí aj o výbave a flexibilite v podobe dvojúrovňovej police a dvojitého dna kufra ako aj početných hákov, priečok a sietí.
Tretja generacija škode fabia ponuja bolj dinamično zunanjo podobo, Euro6 motorje in šest letno jamstvo, nenazadnje pa tudi več vsebine in napredne tehnike v obliki radarskega tempomata. Cene se pričnejo pri 10.782, combi različica pa v salone zapelje spomladi in bo zahtevala še 660 evrov doplačila. (viac)
Novi Mercedes B – razred – 2015
Mercedes-benz razred B
Mercedes-benz razred B
Zadnja svetila so dobila bolj moderno grafiko, spodnji del pa je sedaj skladnejši in s pomočjo navidezne dvojne izpušne cevi (podobno kot pri prej Lešnikovem C-ju) bolj skladen in dinamičen.
Mercedes-benz razred B
Največ sprememb je pričakovano na nosu vozila, kjer poglede vabijo bolj dinamična maska motorja in prednje luči.
Mercedes-benz razred B
Tudi znotraj so razlike in osvežitve malenkostne, sedem palčni zaslon, pri bolje opremljenih različicah postane osem palčni, nekaj več je tudi napredne tehnike in prvič tudi opremski paket AMG line.
Za znamko Mercedes-Benz količinsko najpomembnejši model je po treh letih doživel pomladitev. Ta se osredotoča predvsem na dinamiko prednjega in skladnost zadnjega dela vozila, znotraj pa na večji osrednji zaslon in več napredne tehnike. Cenovno pa celo prekaša največjega konkurenta v obliki BMW serije2 active tourer. (viac)
Novi Opel Karl – 2015
Opel Karl
Interiér bude moderný a príjemný a najviac sa podobá na ten v modeli adam. a vodičkám sa určite bude páčiť režim riadenia v meste - city, s ktorým bude manévrovanie po mestách hračkou.
Potem ko so pri Oplu več mesecev dražili z redkimi informacijami glede najmanjšega modela v paleti, pa so sedaj naznanili, da bo spomladi zapeljal na ceste in v boj s hudo konkurenco A-segmenta. Opel karl bo kupce prepričeval z všečno podobo, opremo, ki je v tem segmentu nismo vajeni in novim 1,0-litrskim trivaljnikom. (viac)
Nova Kia Soul – 2015
Nová Kia Soul
Nová Kia Soul
Nový Soul má konkrétne odlišný nos a zadnú časť, ktorá je v elektrickej verzii ešte futuristickejšia. Elektrický Soul sa dá odlíšiť aj špeciálnymi dvojfarebnými ráfikmi, ktoré merajú 16 palcov v prospech čo najväčšieho dojazdu.
Nová Kia Soul
Nová Kia Soul
Interiér je vo všetkých verziách výrazne podobný. Elektrický má len o niečo ľahšie materiály a meradlá prispôsobené elektrickému pohonu a displej na (vždy štandardne) 8-palcovej stredovej obrazovke. Automat CVT zaberá miesto, kde majú „civilné“ verzie manuálnu prevodovku alebo klasický automat.
Kufor vo všetkých verziách meria ako základ 354 litrov a po sklopení sedacej lavice sa priestor zväčší na maximálne 1 367 litrov. Benzínové a naftové verzie disponujú aj priestrannou zásuvkou pod dvojkou, ktorá je v elektrickom prevedení podstatne menšia kvôli montáži batérie.
Manjši suvi gredo v zadnji letih dobesedno “za med”, kljub temu pa kiin soul še vedno velja za pravo eksotiko. S kozmetično prenovo želijo enega prvih crossoverjev v segmentu približati širši ciljni publiki, v marsikaterem pogledu, pa tudi postaviti nove trende. Slednje gre na račun električnega pogona, katerega kia in soul ponujata kot prva. (viac)
Nova Mazda CX-3 – 2015
Mazda CX-3 preseneča z dinamično zunanjo podobo, ki je na boku še nepričakovano razgibana. Sprednji del pa je zmes tistega pri napovedani mazdi2 in modelu CX-5.
Mazda CX-3
Mazda CX-3
Notranjost bo zmes obstoječih mazdinih modelov, največ sorodnosti pa bo z mazdo3, ki je CX-3 tudi najbližje glede prostornosti. Bo pa vstopanje in sedenje v vozilu suvovsko visoko, materiali in izdelava pa kakovostna.
Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona. (viac)
Novi Fiat 500x – 2015
500X
500x sa cíti skvele vo všetkých jazdných situáciách. O lepšiu dynamiku jazdy sa stará aj pohon všetkých štyroch kolies.
500X - interiér
Mnoho dizajnových prvkov je prevzatých z bratov 500 a 500L, no stále ide o úplne nové pracovné prostredie.
500X - Interiér: Grafika počítadiel je dostatočne prehľadná a informatívna.
500X - interiér
500X - Interiér / Volant - Režim jazdy.
9 prevodov znie a funguje skvele.
Detaily, ktoré sú roztomilé a pôsobia prémiovo.
Odznak na nose, no iná filozofia.
500X
500X - interiér
500X – 4×4
Dizajnové prvky karosérie sú zaujímavé a 500x len ťažko vymeníte za iné auto.
Zaujímavá zadná časť 500x, trochu pripomínajúca MINI.
500X
500X
Olivier Francois – na podujatí 500x – Balocco
Fiat 500x smo imeli možnost spoznati med prvimi na svetu v okviru mednarodne novinarske predstavitve, ki je potekala v okolici Torina. Gre za drugačen izdelek blagovne znamke Fiat, ki v marsičem nakazuje spremenjeno filozofijo fiata, ki se vrača k čustvom in išče svoj italijanski X faktor. Avtomobil, ki je bil načrtovan, oblikovan in izdelan v celoti v Italiji se bo popolnoma nespremenjen prodajal v več kot 100 državah. Pri fiatu z njim iščejo tisti pravi X faktor, oziroma italijanski X faktor, ki ga obožuje celoten svet. Na slovenskih cestah v začetku leta 2015. (viac)
Volvo XC90 – 2015
Volvo XC90
Notranjost bodo zaznamovali velik zaslon občutljiv na dotik, ki spominja na tablice, ter prečiščena notranjost, brez velikega števila stikal. Veliko bo tudi napredne tehnike, v smislu katere bo XC90 prekašal tudi nemško premium konkurenco.
Švedi so mesec dni pred premiero v Parizu le razkril novi Volvo XC90, ki preseneča z moderno obliko in naprednimi vsebinami v notranjosti. Veliko novega bo prinašal tudi na področju napredne tehnike, kjer bo prekašal celo najbolj prestižno konkurenco. Na cestah marca prihodnje leto za najmanj 50 evrskih tisočakov. (viac)
Nova Toyota Yaris – 2015
Toyota Yaris
Predná časť je označená novo navrhnutou mriežkou, ktorá pripomína X, motív, ktorý už zdobí nové Aygo a v budúcnosti bude ozdobou väčšiny pripravovaných Toyot.
Toyota Yaris
Predná časť je označená novo navrhnutou mriežkou, ktorá pripomína X, motív, ktorý už zdobí nové Aygo a v budúcnosti bude ozdobou väčšiny pripravovaných Toyot.
Interiér je väčšinou známy a len mierne zmenený, no materiály sú na pohľad aj na dotyk lepšie. Z hľadiska priestrannosti tiež nie sú merateľné rozdiely, a to ako v kabíne, tak aj v kufri.
Kozmetična prenova je yarisu prinesla značilno obliko nosu v obliki črke X, boljše vozne lastnosti in zvočno zatesnitev. V notranjosti pa boljše materiale in več barvitosti. Novosti tudi pri tehniki, kjer lahko potniki prek osrednjega zaslona berejo SMS in email sporočila. Cene in emisije od 10.200 evrov in 75 gramov CO2 dalje. (viac)
V ankete nižšie - hlasujte za automobilovú novinku roka - 2015
[total-poll id=138905]