Ak sme povedali, že koncept Citroën Cactus M bol akýmsi nástupcom Citroënu Mehari z roku 1968, Citroën E-Mehari je čistokrvnou modernou verziou legendárneho modelu, ktorý je viac než len aktualizovanou verziou svojho predchodcu. Toto má asi najpestrejšiu „klientelu“, keďže išlo na jednej strane o vozidlo na voľný čas a na druhej „fyzičku“, ktorú vozili farmári a vojaci. Moderným derivátom je štvormiestny zábavný kabriolet s elektrickým pohonom, ktorý vyžaruje sviežosť a odlišnosť.
Citroën E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).
ČÍTAJ VIAC: Citroën Cactus M – libertariánsky koncept, ktorý oživuje ducha Méhari
Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo platnene strehe in sicer med črno in oranžno rdečo.
Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100% elektrický, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30 kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110 km/h in avtonomijo do 200 kilometrov pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 hodín (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil jar 2016.
Viac informácií:
citroen.si