Volkswagen Passat prešiel renováciou vo všetkých svojich verziách. Sedan, Variant, Alltrack a GTE sú pripravené na nové dobrodružstvá s osvieženým vzhľadom, pridanou technológiou a vylepšeniami motora.
Volkswagen Passat je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte zadok, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu Arteon.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem tretia generácie, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- a 9,2-palcový in podpira internetni radio in pridobivanje prometnih informacij v realistické času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210 km/h. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen filter, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 alebo 272 konjskih moči, trije dizelski motorji TDI dobre 120, 190 alebo 240 konjskih moči. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo, s 150 konských síl. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55 kilometrov dlhá cesta.
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
Viac informácií:
volkswagen.si