Zakaj pa ne? Če vemo, da je raziskava podjetja Harris Interactive pokazala, da je kar 51 % otrok že kdaj (po)klicalo določeno številko s telefona svojih staršev (in tako zapravljalo denar) in da se je 23 % dlančnikov/pametnih telefonov pokvarilo zaradi popackanosti z otroško hrano ali so kočali ...
Zakaj pa ne? Če vemo, da je raziskava podjetja Harris Interactive pokazala, da je kar 51 % otrok že kdaj (po)klicalo določeno številko s telefona svojih staršev (in tako zapravljalo denar) in da se je 23 % dlančnikov/pametnih telefonov pokvarilo zaradi popackanosti z otroško hrano ali so kočali celo v smeteh, ideja naenkrat ni več tako neumna. Sploh, če se ob tem otroci še kaj naučijo. Zato so pri LepaForgu razvili t. i. Text & Learn dlančnik za otroke, ki jih bo ob usvajanju novih znanj, odvrnil tudi od očetovega dlančnika.
Cena: približno 40 evrov, na voljo konec poletja