Nástupcom legendárnej žaby, ktorú miloval Charles de Gaulle, je obrovská a krásna limuzína DS9, v ktorej bude jazdiť aj francúzsky prezident Emmanuel Macron. Podarí sa jej otriasť trónom nemeckej svätej trojice?
Francozi že pol stoletja skušajo ogroziti “nemško sveto trojico”, ki nedvoumno zaseda prostor v segmentu premijskih limuzin. V tem svojem ravnanju pa so popolnoma neuspešni. Novi francoski kandidat za kralja razreda, DS9, ponuja tri agregate in dva paketa opreme ter zanimiv samosvoj dizajn in francoski šarm.
Hoci sú SUV-ji trenutno najbolj priljubljena kategorija avtomobilov, limuzine še vedno ostajajo pri večini znamk rezervirane za premijski razred vodilnih modelov v proizvodni paleti. To lahko enostavno rečemo za celoten nemški trio, pa tudi za eno najmlajših blagovnih znamk na trgu, francoski DS. Po DS3 in DS7 zdaj na trg počasi prihaja njihov najdražji model, limuzina DS9.
Zaenkrat je znano, da pod pokrovom motorja ne bo mogoče najti dizelskih motorjev, temveč le bencinske motorje in priključne hibride. Najmočnejši med njimi bo vozniku dal kar 265 kilovatov oziroma 360 ‘konjev’ sistemske moči, enak pogonski sklop najdemo v Peugeotu 508 – Peugeot Sport Engineered, ki si je sicer platformo ‘sposodil’ ali obratno.
Prva vozila bodo pripravljena do septembra 2021, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema paketoma opreme, Performance Line in Rivoli (ter notranjo opremo z oznako Opera, ki med drugim prinaša prepoznaven vzorec prevleke sedeža). Na voljo bodo trije pogonski sklopi: bencinski in hibridni (oba bosta imela voznika 165 kilovatov/225 konjev bencina ali sistemske moči) in priključni hibridi. Ta bo ponudil tudi pogon na vsa kolesa.
In cene? Za najcenejšega DS9 z opremo Performance Line in bencinskim motorjem bo v Franciji potrebno odšteti kar 47.700 eur.
Čeprav lahko Francozi že naročijo novi DS9, za Slovenijo še nimamo informacij. A ni vrag, da bomo tega izzivalca za prestol videli tudi na slovenskih cestah. DS je prav posebna znamka in nanjo moramo biti pozorni v prihodnosti.