Ferrari BR20 je jedinečná „čierna vrana“, ktorá vychádza z už vyradeného modelu GTC4Lusso. Unikat sa vzdal ``shooting brake'' zadnej časti a nahradil ju zadnou časťou viac podobnou kupé.
Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76 mm, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem zadok in strmo spuščajoči se strehi.
Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20-palcové ráfiky, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.
Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6,2 litra atmosferski V12-valec s 690 konjskimi právomoci a 697 Nm navora, ki se od 0 do 100 km/h strieľa do 3,4 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 335 km/h. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 300.000 evrov, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.