Magazín Forbes zverejnil najnovší zoznam najhodnotnejších značiek sveta. Je to už šiesty rok v rade pre Apple, ktorý tento rok prvýkrát po 13 rokoch zaznamenal pokles zisku a tržieb, alebo máme v rebríčku nového vládcu?
Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.
ČÍTAJ VIAC: Apple: 11 faktov, ktoré vás šokujú!
Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.
Najbolj vredne znamke na svetu 2016:
Viac informácií:
forbes.com