Rok 1966 bol pre Ford a jeho program motoristického športu historickým rokom. Po trpkých, ale užitočných skúsenostiach získaných z neúspešných pretekov v rokoch 1964 a 1965, prišiel tím Shelby so slávnym modelom Ford GT40. Auto, ktoré čoskoro dostalo prednosť vo vytrvalostných pretekoch na európskej pôde.
Ford GT40 je dobil zgodovinsko (in tudi sporno) zmago nad Ferrarijem v 24 urah Le Mansa, hkrati pa je nekaj mesecev pred tem že osvojil tudi 12-urno dirko Sebringa. A vse se je začelo na tekmi za 24ur Daytona leta 1966, kjer je Ford dosegel prvo 24-urno zmago v vzdržljivosti z legendarnim Kenom Milesom. Tisti, ki ste si ogledali filma Ford vs. Ferrari ali Le Mans ’66, ste s to zgodbo dobro seznanjeni.
V poklon tem zmagam ”modi oval” že leta, oziroma vsake toliko, zbirateljem in ljubiteljem prinaša posebno izvedbo Forda GT Heritage Edition in tako je tudi tokrat. Tokrat gre poklon legendarnemu Ken Miles, ki ga lahko razberemo iz določenih detailov grafilk takrat zmagovalnega dirkalnika.
Poleg očitnega zgodovinskega pogleda na zmagovalni Milesov dirkalnik – najnovejša Heritage Edition vsebuje več dodatkov iz karbonskih vlaken. Posebna pa so tudi iz enega kosa kovanih kompletov 20-palčnih aluminijastih platišč Heritage Gold, ki v paru z rdečimi lakiranimi Brembo monoblokirnimi zavornimi čeljusti delujejo izjemno seksi. V notranjosti je več detajlov iz alkantare, tako na sedežih, kot na armaturni plošči.
Istočasno z GT Heritage Edition – Ford predstavlja popolnoma nov grafični paket – Studio Collection – za Ford GT z možnostjo posebnih barvnih kombiancij. Kombinacije novih barv lahko vidite na koncu zgornje galerije in bodo na voljo v izjemno omejeni količini, saj lahhko samo 40 Fordovih GT-jev lahko dobi paket paketov “Studio Collection” za modelna leta 2021 in 2022. Ford ni razkril, koliko bo na voljo modela 2021 GT Heritage Edition, vse kar vemo je, da se bodo dobave za modelno leto 2021 začele v začetku leta. Proizvodnjo Ford GT pa bodo zaključili leta 2022.
Galerija slik: Ford GT Heritage Edition
Viac informácií:
ford.si