Najväčší slovinský predajca športových potrieb spája online a klasický predaj.
Hervis predstavil projekt večkanalne prodaje (t. i. cross-channeling), ki združuje spletno in klasično prodajo v trgovinah. S tem pomembnim strateškim korakom povezovanja in prepletanja različnih nakupovalnih kanalov se največji slovenski trgovec s športno opremo odziva na vse večjo priljubljenost spletnega nakupovanja. Kupcem, ki lahko odslej izkoristijo vse prednosti različnih dimenzij nakupovanja, tako Hervis nudi možnost novega, edinstvenega načina nakupovanja, ki ga označuje tudi slogan projekta »More ways to shop« (Več možnosti nakupovanja).
Projekt večkanalne prodaje zagotavlja podjetju, da bodo tudi njegove poslovalnice v manjših krajih s povezovanjem s spletno trgovino pridobile celoten nabor izdelkov in velikostnih številk. Hervis je novost predstavil v celotni regiji CEE. Kupcem bo tovrstni nakupovalni način, ki prinaša številne prednosti, tako poleg v Sloveniji na voljo tudi na Češkem in Madžarskem, v Avstriji pa jim je že od pomladi. Prek spleta naročeno blago bo mogoče prevzeti na domu alebo v najbližji Hervisovi poslovalnici in če bo potrebna zamenjava kupljenega blaga, bo le-to mogoče storiti nemudoma na kraju samem. Poleg tega bo mogoče izdelke preizkusiti v fizični trgovini ter jih nato s pomočjo kod QR ob izdelkih in na podlagi svetovanja prodajalcev naročiti v Hervisovi spletni trgovini.
foto: Grega Wernig