fbpx

Čestné slogany: Ak by reklamné slogany hovorili pravdu…

Mladý kreatívny Clif Dickens vo svojom projekte „Čestné slogany“ ukázal, ako by zneli reklamné slogany, keby hovorili pravdu. Nasledujúce produkty nie sú tie, ktoré tvrdia, že dobré veci sa predávajú samy.

‘’Oglaševanje je umetnost, kako prepričati ljudi, da zapravijo denar, ki ga nimajo, za nekaj, česar ne potrebujejo, ‘’ je dejal Will Rogers in verjetno je imel prav. Oglaševalci sicer res ne lažejo – vendar pa se včasih za nekatere izdelke zdi, da resnico o njih zavijejo v celofan, da vse skupaj zgleda veliko bolj mamljivo, kot je v resnici.
Da je temu res tako, je v svojem projektu ‘’Honest Slogans’’ prikazal Clif Dickens. Oglaševalske slogane znanih izdelkov je priredil tako, da govorijo čisto resnico. Več kreativnosti Clifa Dickensa, ki bi ga bil v svojem timu gotovo vesel tudi slavni Don Draper iz Oglaševalcev, lahko poiščete na njegovem blogu, Twitter, Facebook a Instagram.

Kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico, pa si oglejte v naši fotogaleriji!

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.