Dobrý vzťah so šéfom vám v práci určite pomôže. Keďže sme však každý iný, pri stretnutí s nadriadeným treba zaujať primeraný prístup. Akú taktiku by ste mali použiť na ďalšom stretnutí?
Nasvete o tem, kako se spopasti s štirimi različnimi tipi šefov, je delila Mary Abbajay, autor knihy Managing Up.
Garač
Prvi tip šefov se osredotoča na naloge in si prizadeva doseči kar se da dobre rezultate. Prav zaradi tega manj pozornosti posveča osebnim odnosom. Garači so pristaši neposredne komunikacije, zato so lahko včasih tudi žaljivi.
Z garačem se boste najbolje razumeli, če boste pridno in hitro izpolnjevali svoje zadolžitve. Razveselili ga boste z uporabnimi idejami za rešitev težav.
Živahnež
Šefi, ki so polni energije, vas bodo navdušili z entuziazmom, humorjem in tveganjem. Veliko pozornosti posvečajo prihodnosti in zato neprestano iščejo nove načine za izboljšanje situacije.
Živahnež od vas zahteva, da z njim zgradite odnos na osebni ravni. Priporočamo vam, da pozorno poslušate njegove ideje in jih nato uporabite v praksi.
Ocenjevalec
Ocenjevalci cenijo predvsem kakovost in natančnost. Ker so zelo organizirani, si pred pomembno odločitvijo priskrbijo številne informacije. Označimo jih lahko za perfekcioniste, ki so pri svojem delu zelo previdni.
Ključ do dobrega odnosa s takšnim delodajalcem je razumevanje njegovega načina dela. Priskrbeti mu je treba sredstva, ki mu bodo v pomoč. Cenil vas bo glede na to, v kolikšni meri pripomorete k uspehu organizacije.
Usklajevalec
Šefi, ki se uvrščajo v zadnjo skupino, želijo, da so njihovi delavci uspešni in srečni. Pri reševanju problemov izberejo tisto možnost, ki je najbolj po godu večini. Vselej težijo k stabilnosti, saj se pod pritiskom ne znajdejo najbolje.
Usklajevalec se vseskozi trudi olajšati vaše življenje, zato je delo z njim zelo prijetno. Dokazati se mu morate kot dober ekipni delavec, ki se je pripravljen podrediti drugim.