fbpx

Kto sú mladé nádeje slovinského alpského lyžovania?

Čajová kampaň 1001 CVET „S príchuťami prírody k chuti víťazstva“ predstavuje verejnosti päť vychádzajúcich hviezd bielych svahov – Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak a Martin Križaj. V ďalšom sa dočítate, ako prebieha ich príprava, aký je vývoj mladých slovinských lyžiarov a čo ich motivuje k úspešným športovým výsledkom.

Anže Čufar je bil leta 2016 državni prvak v slalomu in veleslalomu kategorijah do 18 let, uvrstil pa se je tudi med 10 najboljših na tekmah nivoja FIS: »Na treningu poskušam graditi na svojih šibkih točkah, najbolj pa me motivira želja biti najboljši.« Željo po zmagah in olimpijski medalji čuti tudi Martin Križaj, ki je državni prvak v slalomu, veleslalomu in superveleslalomu v kategoriji do 16 let, dvakrat pa je zmagal tudi na Pokalu Loka: »Moja motivacija je želja po uspehu. S smučanjem sem se sicer začel ukvarjati že pri štirih letih, zanj pa me je navdušil oče.«

Rebeka Oblak je dosegla 2. mesto na Mladinskem državnem prvenstvu v veleslalomu: »Uživala sem že prvi dan, ko so me postavili na smuči pri treh letih. Danes me najbolj motivira, da se v sezoni pokaže in izplača ves trud, ko poleti treniramo in garamo. Verjamem, da če res daješ vse od sebe, se ti lahko uresničijo vse sanje.« Tiež Živa Otoničar, ki je dosegla 4. mesto na Eyof 2017 v slalomu in veleslalomu ter 2. mesto ekipno na Eyof 2017, pravi, da je njena formula za uspeh veliko dela, trud in disciplina: »Letošnjo sezono se vračam po poškodbi še bolj motivirana, da dokažem, da sem se vrnila močnejša.« Maks Jan Mirnik, podprvak v kategoriji do 18 let v veleslalomu, superveleslalomu in smuku, svojim kolegom dodaja: »Moj cilj je dobre vožnje na treningih ponoviti tudi na tekmah.«

1001 okus čaja v letošnji sezoni z mladimi upi slovenskega alpskega smučanja
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja. Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč z donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, javno in ponosno, skupaj z vsemi ljubitelji čaja, podpirajo mlade talente in jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje: tako na treningih kot tekmah.

Vsi mladi talenti in upi slovenskega smučanja se ljubiteljem čaja zahvaljujejo za izkazano podporo in verjamejo, da skupne sanje prinesejo tudi visoke zmage.

Slovenci popijemo letno 520 ton čajev, največ znamke 1001 CVET.
Slovenci popijemo letno 520 ton čajev, največ znamke 1001 CVET.

 

Viac informácií

Viac informácií na:
1001cvet.si

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.