Kdo so mladi upi slovenskega alpskega smučanja?

Kampanja čajev 1001 CVET »Z okusi narave do okusa zmage« javnosti predstavlja pet vzhajajočih zvezd belih strmin – Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak in Martin Križaj. V nadaljevanju si lahko preberete, kako poteka njihovo kaljenje, kakšen je razvoj slovenskega smučarskega podmladka in kaj jih motivira za uspešne športne rezultate.

Anže Čufar je bil leta 2016 državni prvak v slalomu in veleslalomu kategorijah do 18 let, uvrstil pa se je tudi med 10 najboljših na tekmah nivoja FIS: »Na treningu poskušam graditi na svojih šibkih točkah, najbolj pa me motivira želja biti najboljši.« Željo po zmagah in olimpijski medalji čuti tudi Martin Križaj, ki je državni prvak v slalomu, veleslalomu in superveleslalomu v kategoriji do 16 let, dvakrat pa je zmagal tudi na Pokalu Loka: »Moja motivacija je želja po uspehu. S smučanjem sem se sicer začel ukvarjati že pri štirih letih, zanj pa me je navdušil oče.«

Rebeka Oblak je dosegla 2. mesto na Mladinskem državnem prvenstvu v veleslalomu: »Uživala sem že prvi dan, ko so me postavili na smuči pri treh letih. Danes me najbolj motivira, da se v sezoni pokaže in izplača ves trud, ko poleti treniramo in garamo. Verjamem, da če res daješ vse od sebe, se ti lahko uresničijo vse sanje.« Tudi Živa Otoničar, ki je dosegla 4. mesto na Eyof 2017 v slalomu in veleslalomu ter 2. mesto ekipno na Eyof 2017, pravi, da je njena formula za uspeh veliko dela, trud in disciplina: »Letošnjo sezono se vračam po poškodbi še bolj motivirana, da dokažem, da sem se vrnila močnejša.« Maks Jan Mirnik, podprvak v kategoriji do 18 let v veleslalomu, superveleslalomu in smuku, svojim kolegom dodaja: »Moj cilj je dobre vožnje na treningih ponoviti tudi na tekmah.«

1001 okus čaja v letošnji sezoni z mladimi upi slovenskega alpskega smučanja
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja. Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč z donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, javno in ponosno, skupaj z vsemi ljubitelji čaja, podpirajo mlade talente in jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje: tako na treningih kot tekmah.

Vsi mladi talenti in upi slovenskega smučanja se ljubiteljem čaja zahvaljujejo za izkazano podporo in verjamejo, da skupne sanje prinesejo tudi visoke zmage.

Slovenci popijemo letno 520 ton čajev, največ znamke 1001 CVET.
Slovenci popijemo letno 520 ton čajev, največ znamke 1001 CVET.

 

Dodatne Informacije

Več informacij na:
1001cvet.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Fitbit Charge 4: povsem prenovljena pametna zapestnica v stari preobleki