Priemerný Slovinec vraj ročne vyhodí viac ako 10 kg úplne užitočných vecí, preto je potrebné popremýšľať, ako to môžeme zlepšiť. Zamyslime sa nad tým, ako môžeme zlepšiť štatistiku každý deň pomocou troch malých krokov – zníženie, opätovné použitie, recyklácia.
Tudi pri podjetju HOFER delujejo trajnostno naravnano in družbeno odgovorno, zato so oblikovali projekt Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.
Zmanjšaj.
Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 % (sorazmerno s prodajo). Testno so pričeli s t.i. natural brandingom oz. laserskim označevanjem sadja in zelenjave, na primer BIO avokada, kjer uporaba embalažne folije ali nalepk tako ni več potrebna.
Ponovno uporabi.
Kot prvi večji slovenski trgovec že od začetka leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč« iz Fairtrade bombaža, hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke.
Recikliraj.
Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov HOFERjevih lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati. Veliko HOFERjevih PET plastenk že vsebuje reciklirane materiale, tudi embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.