fbpx

MasterCard predstavil Peppera, robota čašníka

Robot Pepper

Iron Man má asistenta Pepper Potts, lídra v oblasti globálnych platieb a technológie MasterCard a sieť reštaurácií, ktorá predáva viac pizze, cestovín a hydiny ako ktorákoľvek iná reštaurácia na svete, a Pizza Hut má Peppera, pokročilého robota, ktorý komunikuje so zákazníkmi, prijíma objednávky a umožňuje mobilné platby. Sú dni čašníkov spočítané?

Dobrodošli v prihodnosti! Pizza Hut v Aziji bo z robotom Pepper, ktorý MasterCard razvija skupaj s SoftBank Robotics, kot prva gostom ponudila napredno izkušnjo obiska restavracij. Robot podpira tehnologijo MasterPass, platformo družbe MasterCard, ki v obliki digitalne denarnice omogoča mobilna plačila. A robot Pepper je precej več kot mobilna blagajna.

So to bodoči natakarji?
So to bodoči natakarji?

Robot Pepper uvaja inovativen način komunikacije s strankami, ki smo mu bili do zdaj priča le v futurističnih filmih. Robot namreč omogoča dvosmerno komunikacijo; omogoča naročanje hrane in pijače, podaja želene informacije in omogoča plačilo. Posameznik s Pepperjem vzpostavi stik tako, da ga pozdravi in aktivira svoj račun MasterPass. To stori s skeniranjem kode QR, ki mu jo na tablici pomoli Pepper, lahko pa to stori prek aplikacije s pritiskom na ikono Pepper. Ko se posameznikov račun MasterPass prek povezave Wi-Fi poveže s Pepperjem, ta ponudi personalizirane informacije, svetuje pri izbiri in pomaga pri plačilu. Pepper lahko tudi začne, potrdi in zaključi postopek transakcije, kot to demonstrira v promocijskem posnetku.

ČÍTAJ VIAC: „Obohatené“ mesto – je toto naša budúcnosť?


Pepper bo sprejemal naročila in podajal informacije od konca leta 2016. “Potrošniki pričakujejo personalizirane storitve, prilagojene ponudbe in hkrati tekoč in preprost nakupni postopek tako na spletu kot v trgovini,” je robota ‘upravičil’ Tobias Puehse, podpredsednik laboratorija MasterCard Lab. “Z združevanjem Pepperjeve inteligence z varnim plačilnim sistemom, kot je MasterPass, lahko potrošnikom ponudimo več zapomnljivih in personaliziranih nakupovalnih izkušenj, ki so veliko več kot samopostrežni avtomati.” Aplikácia je bila razvita v singapurskem laboratoriju MasterCard Lab, enem izmed osmih znanstvenoraziskovalnih centrov MasterCarda.

Viac informácií

Viac informácií:
mastercard.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.