fbpx

Na obzore sú noví influenceri a vy ste pravdepodobne jedným z nich

Značky neustále hľadajú nové techniky, ktoré im pomôžu uspieť. Nedávno boli akceptovaní takzvaní nanoinfluenceri. Je dosť možné, že spĺňate všetky podmienky, aby ste sa stali jedným z nich.

S pojmom influencerov ste se verjetno že spoznali. Princip temelji na promociji izdelkov in storitev uporabnikov družbenih omrežij z bolj ali manj obsežnim občinstvom. Podjetja se s ciljnimi skupinami želijo povezati tudi prek nanovplivnežev.

Kdo so pravzaprav nanovplivneži?

Poročilo, ki je bilo nedavno objavljeno v časopisu The New York Times, pravi, da podjetja kot nanovplivneže štejejo tiste ljudi, ki imajo vsaj 1000 sledilcev a sú pripravljeni oglaševati izdelke na družbenih omrežjih.

Mae Karnowski, generalni direktor agencije Obviously, ki se osredotoča na vplivnostni marketing, meni, da podjetja po tem načinu promocije posegajo zaradi tesnih vezi, ki jih imajo uporabniki s svojimi sledilci. Tehnologija podjetjem omogoča, da v svoje delo vključijo veliko število ljudi in hkrati opazujejo morebiten napredek.

Vplivneži promovirajo najrazličnejše izdelke.
Vplivneži promovirajo najrazličnejše izdelke.

Výskum, ki je bila na vzorcu 2000 ljudi izpeljana v letošnjem februarju, je ugotovila, da 71 % ljudi meni, da je vplivnostni marketing povsem svoboden. Več kot 30 % anketirancev ni seznanjenih s pravili znamčenja in uporabe jezika, ki jih morajo upoštevati vplivneži. Javnost torej še vedno ne razume sistema delovanja vplivnostnega marketinga. Ta se sicer mora ravnati po določilih organizacije Advertising Standards Authority (ASA).

Kljub regulaciji se zdi, da se število vplivnežev veča iz dneva v dan. Kako tudi ne, ko pa bodo vaši bližnji produkt najverjetneje preizkusili zaradi vašega svetovanja?

Maik Backx, ustanovitelj agencije GoNano Influencers, je opisal poslovni model, ki tiči za nanovplivneži. Zaposleni se trudijo, da interese vplivnežev vseskozi povezujejo z interesi podjetja. Vplivneže ne oskrbujejo le z brezplačnimi izdelki, ale aj s denarjem.

Koliko sledilcev imate na družbenih omrežjih? Če njihovo število presega 1000, je morda čas, da se preizkusite v vlogi nanovplivneža.

Ali imate na Instagramu dovolj sledilcev, da postanete nanovplivnež?
Ali imate na Instagramu dovolj sledilcev, da postanete nanovplivnež?

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.