Videli sme už šiestu generáciu jedného z najstarších európskych áut v kompaktnej triede. Nová generácia prináša úplne nový dizajn a časom aj elektrifikáciu. Nový Opel Astra sa bude opäť vyrábať v rodnom Rüsselseheime, no bude musieť čeliť silnej konkurencii v podobe Golfu, Focusu, Meganu a Octavie.
Nová generácia Opel Astre je impresivna že na prvi pogled. Popolnoma spremenjeni dizajn, tako zunaj kot znotraj, nakazujejo moderne čase in obenem poskrbi za opazno razliko med evropskima ″bratrancema″. Nova Astra si deli platformo s Peugeotom 308 in kljub temu da imata podobno ″drobovje″, si na zunaj nista niti malo podobna, saj je oblikovno Astra občutno drznejša.
Kar se tiče velikosti, je Astra ohranila proporce, ki so se le malo spremenili. Najobčutnejša razlika je doletela medosno razdaljo, ki se je povečala za 13 mm. Spremenjena oblika je botrovala k povečanju prtljažnega prostora, ki ga bomo imeli po novem na voljo za 422 litrov, kar pomeni povečanje za 52 litrov, v primerjavi s predhodno generacijo.
Občutne prenove je bila deležna tudi notranjost. V njej zasledimo koncept manj je več, saj so številne gumbe zamenjali tako imenovani gumbi bližnjice, do večine funkcij pa bomo dostopali tudi preko 10-palčnega zaslona z upravljanjem na dotik. Vozniku bodo na voljo digitálne meradlá v obliki 10-palčnega zaslona. Nova Opel Astra je polna tehnologije. Na voljo bodo matrični LED žarometi, z 84 svetilnimi diodami. Na voljo bo tudi radarski tempomat s funkcijo Stop & Go, projecirni zaslon in 360° kamera.
V tem trenutku o pogonih ni kaj dosti znano, vemo pa, da bo nova Opel Astra že v pričetku prodaje na voljo z bencinskimi a dizelskimi motorji ter prvič tudi s priključnim hibridom. Motorji bodo imeli od 100 kým 225 koní, povezani pa bodo preko ročnega 6-stopenjskega menjalnika ali preko 8-rýchlostný automatické menjalnika. Nova Astra bo na voljo v začetku prihodnjega rokov, v prihajajočih mesecih pa si lahko obetamo še predstavitev karavanske izvedenke Astre.