Chevrolet Camara je síce auto s kultovým statusom za rybníkom, no aj v Európe sa čoraz viac stáva symbolom „amerického sna“. „Pony“ auto siedmej generácie Camara je rýchlejšie, ľahšie ovládateľné a ľahšie ako jeho predchodca z roku 2010, ktorý bol skutočným hitom. Sedí na novej platforme Alpha, požičanej z Cadillacu ATS a CTS, no inak má s ňou viac spoločného ako so starším bratom.
Noví Chevrolet Camaro to je ožji in krajši kot predhodnik, zahvaljujoč lahkim a čvrstih materialov pa je tudi nekoliko lažji (za okoli 100 kilogramov). Osnovni različici z 18-palčnimi platišči tehtnica tako nameri le 1300 kilogramov. Čeprav ima športno dušo, pa Camaro ni pozabil na udobje in priboljške sodobne tehnologije, ki ga simbolizirata 8 palcová obrazovka z infotainment sistemom MyLink in brezstična tehnologija polnjenja pametnega telefona. In če gre kje iskati vzporednice s ”prednikom” je to pri fiziognomiji, seveda pa je bil vseeno deležen kar nekaj sprememb.
ČÍTAJ VIAC: Corvette Z06 C7.R - Najrýchlejšia Corvette, akú si kedy budete môcť kúpiť
Chevrolet Camaro lahko dobite s tremi različnimi motorji, vsakemu pa pripada svoje vrste ”rjovenje” in ročni šeststopenjski ali osemstopenjski avtomatski menjalnik. Novost je 2,0-litrski štirivaljnik (!) z 279 konjskimi močmi (205 kW), ki na sto km/h ”teče” manj kot šest sekund. Opcija b je 3,6-litrový motor V6, ki zmore 340 KM (250 kW), oba pa za zajtrk pohrusta tretja opcija, različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki na zadnji par koles dostavlja 451 konjev (332 kW). Najbolj mišičasta verzija je opremljena še z gumbi in senzorji, ki so primerni za igranje na dirkaški stezi.
Viac informácií:
chevrolet.com