fbpx

P&G pokračuje v emotívnej kampani aj na olympijských hrách v Soči

Ak sme vyronili slzu alebo dve slzy pri materskej oddanosti v reklamách na olympiádu v Londýne, môžeme si jednoducho pripraviť nové balenie vreckoviek. Procter & Gamble pokračuje vo svojej materskej kampani novou reklamou na blížiace sa olympijské hry v Soči.

Podobno kot oglas iz leta 2012, ki je požel kar 21 milijonov ogledov, tudi nadaljevanje prikazuje mame, ki brezpogojno podpirajo svoje nadebudne športnike skozi vse padce in bolečine do velikih uspehov. Če je londonska verzija z naslovom “The Best Job” (“Najboljša služba”) spremljala razvoj mladih športnikov od 6. leta starosti dalje, letošnja verzija “Pick Them Back Up” (“Ponovno na nogah”) vključuje še mlajše, enoletne, komaj shodeče otročiče. Prav tako oglas, skladno z zimskimi olimpijskimi igrami, prikazuje športe, kot so hokej, smučanje, deskanje in drsanje. V njem pa je celo moč zaslediti trenutek iskrene sreče med Lindsey Vonn in njeno materjo. Že pred uradnim začetkom olimpijskih iger v Sočiju, 6. februarja, si lahko serijo oglasov ogledamo na uradnem You Tube kanalu podjetja P&G.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.