fbpx

Vlastne príliš šťastné ponožky - Happy Socks

Provokácia je jedným z tých nástrojov inzerentov, ktorý vždy upúta pozornosť. Ak k tomu pridáme štipku sexi, reklamná kampaň na šťastné ponožky môže byť niečo naozaj výnimočné. Súhlasíš?

Švedska blagovna znamka Happy Socks že od nekdaj v svoje oglaševanje vključuje posebne in kreativne metode vzbujanja pozornosti. V tokratni kampaniji pa so k sodelovanju povabili znanega fotografa Davida Lachapelle, ki je za njih ustvari praznično oglaševalsko akcijo.

Foto: David  Lachapelle za “Srečne nogavice” - Happy Socks
Foto: David Lachapelle za “Srečne nogavice” – Happy Socks

David je svoje fotografsko znanje pilil pri ikoni modne fotografije & ekstravagance Terry-ju Richardson-u. Seveda je tudi pri tej kampaniji ostal zvest svojemu slogu, ki stavi na barvitost in provokacijo.

Mu je uspelo?! Preverite v priloženi foto galeriji! 

Happy Socks je start-up dveh prijateljev iz Štokholm. Njuna želja je bila ustvariti modni trend iz relativno nekreativnega modnega kosa – nogavic. Ob uporabi odličnega marketinga in seveda visokih standardov materialov, kot tudi designa jih lahko imenujemo kralja nogavic.

Viac informácií

Dela Davida Lachapelle si lahko ogledate na njegovi spletni strani: 
www.lachapellestudio.com/

Stran blagovne znamke Happy Socks
www.happysocks.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.