Škoda pred niekoľkými rokmi upustila od Rapidu v Európe a nahradila ho oveľa sofistikovanejšou Scalou. V Rusku je model po generálnej oprave stále v predaji. Čo sa týka Indie, cenovo dostupné rodinné auto bolo nedávno ukončené, aby uvoľnilo miesto novinke – Škode Slavia. Na slovenskom trhu ho bohužiaľ neuvidíme.
Nova prostorna limuzina, ki je dobila ime po prvem kolesu, ki sta ga lansirala Škodina ustanovna očeta Václav Laurin in Václav Klement, in je bolj ali manj podobna Fabii s pokrovom prtljažnika. A, če pogledamo malo drugače je osupljivo podobna Volkswagnu Virtusu, ki je model, ki se prodaja izključno v Južni Ameriki, kjer v bistvu služi kot limuzina modela Polo. Novost na Indijskem trgu je dolga 4.541 milimetrov, široka 1.752 mm in visoka 1.487 mm, z velikodušno medosno razdaljo, ki se razteza na 2.651 mm.
Notranjost je močno izpeljana kabina modela Fabia. Kar je vsekakor velik napredek v primerjavi s starim Rapidom in videti je tudi bolj prestižno kot Škodin drugi indijski avtomobil, kompaktni križanec Kushaq.
Skoda Slavia bo na lokalni platformi MQB-A0-IN izdelana v mestu Pune z do 95 odstotki komponent, pridobljenimi od lokalnih dobaviteljev. V Evropi je ne bo. Čeprav bi marsikoga s svojimi aduti zamikala.