fbpx

Stereotypné pracovné pohovory v známych spoločnostiach

Razgovori za službo

Každá veľká spoločnosť má svoje vlastné charakteristiky a s ňou spojené stereotypy. Hashtag je neodmysliteľne spojený so sociálnou sieťou Twitter, Ikea s montážou nábytku, Starbucks je známy tým, že mená svojich zákazníkov píše na hrnce... Leonid Khan sa pohral so stereotypmi o svetoznámych firmách a zaradil ich do svojich ilustrácií na predmetné pracovné pohovory.

Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.

ČÍTAJ VIAC: Zábavné mená pre genitálie po celom svete

Razgovor za službo pri L'orealu.
Razgovor za službo pri L’orealu

O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun a vy ilustrácie to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.

Galerija – tako bi izgledali stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih:

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.