fbpx

Suzuki iM-4 a iK-2: nástupca Jimnyho a nový mestský chlapec

Suzuki iM-4

Na 85. autosalóne v Ženeve predstavilo Suzuki svoje budúce modely, štúdie iM-4 a iK-2, horolezec a roadster, respektíve malé terénne vozidlo a malé cestné vozidlo. iM-4 je v obuvi Jimny, zatiaľ čo iK-2 je založený na úplne novej platforme, ale pokračuje v tradícii malých vozidiel Suzuki, ktorá začala modelom Suzulight v roku 1955.

Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 je to tak žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED svetlomety. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.

ČÍTAJ VIAC: Najneuveriteľnejšie jazdená rally zákruta všetkých čias!

Modelky iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.


Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4 metre, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan v roku 2016.

Oglejte si modela iM-4 in iK-2 še v galeriji:

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.