fbpx

Toto sú aplikácie, ktoré zhromažďujú najviac osobných údajov

Aplikácie nainštalované v našom telefóne majú naše osobné informácie doslova na dosah ruky. A keďže sa okrem iného venujú aj predaju reklamného priestoru, sú užitočné pre ľahšiu cestu k vytýčenému cieľu.

Razne aplikacije zbirajo različne podatke o nas. Ko pristanemo na pogoje katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ji oziroma mu damo dovoljenje za zbiranje naših podatkov, da lahko uporabljamo njihove storitve. Clario, podjetje za kibernetsko varnost, pravi, da največ podatkov zberejo prav tiste aplikacije, v katerih je uporabnik v središču pozornosti. Če imate torej v aplikaciji profil po meri, potem ta zagotovo zbira vaše osebne podatke.

Aplikacije, nameščene na našem telefonu, imajo naše osebne podatke dobesedno na dosegu roke.

Facebook, Instagram in dve aplikaciji za zmenke so pri tem absolutni prvaki, kaže raziskava podjetja Clario. Tu je seznam 10 aplikacij, ki zbirajo največ podatkov.

  • Facebook: 70 % zbranih osebnih podatkov
  • Instagram: 58,82 % zbranih osebnih podatkov
  • Tinder: 55,88 % zbranih osebnih podatkov
  • Grindr: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Uber: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Strašné: 41,18 % zbranih osebnih podatkov
  • Tesco: 38,24 % zbranih osebnih podatkov
  • Spotify: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • MyFitnessPal: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • Jet2: 35,29 % zbranih osebnih podatkov

Družbeno omrežje Facebook tako zbira največ osebnih podatkov, sledi mu Instagram. Tinder in Gridr, dve aplikaciji za zmenke, zbirata osebne podatke kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni podatki in tudi podatke, kot je ta, ali imate hišnega ljubljenčka.

Če ne želite deliti toliko osebnih podatkov v teh aplikacijah, lahko preverite dovoljenja ali pa v nastavitvah naprave nekaterim aplikacijam onemogočite dostop. Na vas je, da se odločite, koliko osebnih podatkov želite deliti.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.