fbpx

Trendy zoznamovania 2022: ako pristupujeme k hľadaniu partnera po pandémii

Foto: envato

V rokoch 2020 a 2021 sa veľa zmenilo, vrátane vzorov zoznamovania. Pred pandémiou sa páry mohli stretnúť a zaujať flexibilnejší prístup k zoznamovaniu. V dôsledku pandémie sa však interakcie presunuli online.

Zoznamovacia aplikácia Bumble je pred kratkim delila nekaj trendov na zmenkih, ki se pričakujejo v letu 2022.

Kot pravijo v Bumble, je pandemija prinesla veliko sprememb na zmenkih. Poročilo navaja, da je skoraj 71 odstotkov ljudi, ki so prijavljeni v aplikaciji pripravljenih, da v novem letu pritisnejo gumb za ponastavitev svojega vzorca na zmenkih.

Za 75 odstotkov ljudi je pandemija prinesla spremembo v lastnostih, ki jih iščejo pri partnerju – zdaj iščejo nekoga, ki je bolj čustveno dostopen.

Več kot polovica (59 %), ki so včlanjeni v aplikaciji po vsem svetu pravi, da so zdaj s partnerji bolj odprti glede tega, kaj želijo.

Kot pravi Bumble, bo novo leto prineslo…

1. Čustva, videz

Za 34 % ljudi na Bumble je pandemija drastično spremenila, kaj iščejo pri partnerju. Na svetovni ravni jih 61 % pravi, da zdaj dajejo prednost čustveni razpoložljivosti, in skoraj četrtina (23 %) pravi, da jim je manj mar za videz.

2. Hobi zmenki

Hobiji so postali del zmenkov, saj približno 52 odstotkov ljudi v tej aplikaciji načrtuje zmenke glede na svoja zanimanja. Hobi zmenki so preprost in priročen način zmenkov.

3. Raziskovanje zmenkov

Zaradi pandemije se je skoraj polovica (48 %) ljudi vprašala, kakšen je sploh njihov tip partnerja. Več kakor dve petini ljudi je na Bumble svoj pristop k zmenkom opisala kot raziskovalni (43 %).

Ljudje spet cenijo pristne stike. Foto: Devon Divine / Unsplash

4. Zavestno samski

Leto 2022 je namenjeno iskanju nekoga, ne samo kogarkoli. Zaradi pandemije je približno 62 odstotkov ljudi ugotovilo, da je v redu, če so nekaj časa sami. Zato se zavestno odločajo, da bodo samski.

5. Suhi zmenki – brez alkohola

Pravzaprav 34 % ljudi razmišlja o tem, da bi šli na “suhi zmenek”. Generacija Z nasprotuje trendu alkoholnih pijač na prvem zmenku, in se o tem odkrito pogovarjajo na družbenih omrežjih (#soberdating).

6. Javno razkazovanje privlačnosti – Power PDA – Public Display of Affection

Na svetovni ravni 68 % ljudi pravi, da so bolj odprti za javno izkazovanje naklonjenosti.

Naomi Walkland, vodja Bumble, je dejala: “Če je bilo leto 2020 leto razmisleka, je bilo leto 2021 leto odkritij. Pričakujemo, da se bo to nadaljevalo tudi v letu 2022. Ker skoraj polovica samskih ljudi želi ponastaviti svoje zmenke, pričakujemo, da bodo prihodnji meseci polni romantike.”

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.