fbpx

Trendi na zmenkih 2022: kako po pandemiji pristopamo k iskanju partnerja

Foto: envato

Marsikaj se je spremenilo v letu 2020 in 2021, tudi vzorci zmenkov. Pred pandemijo so se pari lahko srečali in imeli bolj prilagodljiv pristop k načinu zmenkov. Vendar so se zaradi pandemije interakcije preselile na splet.

Aplikacija za zmenke Bumble je pred kratkim delila nekaj trendov na zmenkih, ki se pričakujejo v letu 2022.

Kot pravijo v Bumble, je pandemija prinesla veliko sprememb na zmenkih. Poročilo navaja, da je skoraj 71 odstotkov ljudi, ki so prijavljeni v aplikaciji pripravljenih, da v novem letu pritisnejo gumb za ponastavitev svojega vzorca na zmenkih.

Za 75 odstotkov ljudi je pandemija prinesla spremembo v lastnostih, ki jih iščejo pri partnerju – zdaj iščejo nekoga, ki je bolj čustveno dostopen.

Več kot polovica (59 %), ki so včlanjeni v aplikaciji po vsem svetu pravi, da so zdaj s partnerji bolj odprti glede tega, kaj želijo.

Kot pravi Bumble, bo novo leto prineslo…

1. Čustva, videz

Za 34 % ljudi na Bumble je pandemija drastično spremenila, kaj iščejo pri partnerju. Na svetovni ravni jih 61 % pravi, da zdaj dajejo prednost čustveni razpoložljivosti, in skoraj četrtina (23 %) pravi, da jim je manj mar za videz.

2. Hobi zmenki

Hobiji so postali del zmenkov, saj približno 52 odstotkov ljudi v tej aplikaciji načrtuje zmenke glede na svoja zanimanja. Hobi zmenki so preprost in priročen način zmenkov.

3. Raziskovanje zmenkov

Zaradi pandemije se je skoraj polovica (48 %) ljudi vprašala, kakšen je sploh njihov tip partnerja. Več kakor dve petini ljudi je na Bumble svoj pristop k zmenkom opisala kot raziskovalni (43 %).

Ljudje spet cenijo pristne stike. Foto: Devon Divine / Unsplash

4. Zavestno samski

Leto 2022 je namenjeno iskanju nekoga, ne samo kogarkoli. Zaradi pandemije je približno 62 odstotkov ljudi ugotovilo, da je v redu, če so nekaj časa sami. Zato se zavestno odločajo, da bodo samski.

5. Suhi zmenki – brez alkohola

Pravzaprav 34 % ljudi razmišlja o tem, da bi šli na “suhi zmenek”. Generacija Z nasprotuje trendu alkoholnih pijač na prvem zmenku, in se o tem odkrito pogovarjajo na družbenih omrežjih (#soberdating).

6. Javno razkazovanje privlačnosti – Power PDA – Public Display of Affection

Na svetovni ravni 68 % ljudi pravi, da so bolj odprti za javno izkazovanje naklonjenosti.

Naomi Walkland, vodja Bumble, je dejala: “Če je bilo leto 2020 leto razmisleka, je bilo leto 2021 leto odkritij. Pričakujemo, da se bo to nadaljevalo tudi v letu 2022. Ker skoraj polovica samskih ljudi želi ponastaviti svoje zmenke, pričakujemo, da bodo prihodnji meseci polni romantike.”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.