fbpx

Vojna s lepiacimi papierikmi s epickým koncom

Vojna s samolepilnimi lističi

Svet bez lepiacich papierikov by bol jeden veľký chaos! Nikto by si nič nepamätal a nikto by nebol schopný zopakovať epický boj medzi dvoma protiľahlými budovami, ktorý sa nedávno odohral v New Yorku. Začalo to nevinne, pozdravom s lepiacim papierom, no čoskoro prerástlo do skutočnej papierovej vojny epických rozmerov. Sledujte nádherný zápas s ešte veľkolepejším zakončením.

Kaj dobiš, ko zmešaš kup oglaševalskih in medijskih agencij, dve nasproti si stoječi stavbi in samolepilne lističe? Če ste dejali, besedno in znakovno vojno iz samolepilnih lističev, potem ste uganili pravilno.

Začelo se je povsem nedolžno.
Začelo se je povsem nedolžno.

Samolepilni lističi v blokcih so nepogrešljiv pripomoček na vsaki pisalni mizi in tudi v informacijski dobi ne kažejo znakom upehanja. Na njih pišemo pomnike, drugim puščamo sporočila, označujemo strani, v zadnjem času opažamo, da z njimi okrašujejo pisarne z umetelnimi motivi, nismo pa si mislili, da bodo kdaj postali strelivo. Prav samolepilni lističi so namreč postali glavno sredstvo v boju dveh nasproti si stoječih newyorških stavb polnih oglaševalskih in medijskih agencij, torej polni kreativnih glav. Začetek ni obetal veliko. Na enem izmed oken je pisalo ”hi”, uslužbenec podjetja Harrison and Star pa je čakal na odgovor nasprotnika. Ta se je oglasil z ”sup” (po naše, Kaj dogaja?). A to je bilo šele ogrevanje.

ČÍTAJ VIAC: Očala na tleh muzeja – dokaz, da je danes lahko umetnost karkoli!

Kaj se je zgodilo kasneje si ne morete predstavljati, dokler ne vidite na lastne oči. Kmalu so bila namreč številna okna polepljena z zabavnimi sporočili in motivi iz samolepilnih lističev, vmešali so se celo Angry Birdsi in M3, izdelovalec lističev, ki je ”vojskama” prispeval ”strelivo”. Veliki finale pa vas bo šokiral bolj kot najbolj šokantna epizoda Igre prestolov!

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.