fbpx

Prečo by malo byť čítanie vedy vašou prioritou?

Verte mi, neurobíte si láskavosť, ak za posledný rok neprečítali ani jednu knihu. Vedci zistili, prečo by malo byť čítanie vašou prioritou.

Več kot četrtina ‒ 26 % ‒ odraslih Američanov priznava, da v zadnjem letu niso prebrali niti ene knjige, ugotavljajo na Pew Research Center. Če ste del te skupiny, veste, da se s tem ne morete ravno chváliť sa, znanost pa vas bo poskušala prepričati, zakaj bi moralo biti branje vaša prioriteta.

Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.

Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.
Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.

V výskumu, ki so jo izvedli na Univerzi v Torontu, so ugotovili, da so udeleženci, ktoré sú prebirali znanstveno fantastiko, viac odprti in kreativni v primerjavi s sodelujočimi, ki niso prebirali znanstvene fantastike ‒ branje te naj bi pomagalo pri kreativnem razmišljanju!

Ljudje, ki berejo, živijo dlje.

V štúdia, na ktorej sa podieľala 3635 ljudi, starejših od 50 let, so znanstveniki ugotovili, da tisti, ki berejo knjige 30 minut dnevno, v povprečju živijo 23 mesecev dlje kot tisti, ki nič ne berejo ali berejo revije. Praksa branja knjig izboljšuje besedišče, veščine razmišljanja in koncentracijo. Branje naj bi vplivalo tudi na empatijo in čustveno inteligenco, ki ljudem pomaga ljudem, da živijo dlje.

Letno lahko preberete 50 knjig.

Letno lahko preberete 50 knjig.
Letno lahko preberete 50 knjig.

Verjetno se vam zdi nepredstavljivo, da bi na teden prebrali eno knjigo, a ni  neizvedljivo, tudi če ste zelo zamestnancov. Manko časa je slab ospravedlnenie, ki bi ga morali zamenjati za cieľ, da prebere 50 knjig v letu. Medtem ko ste na malici, čakate na pregled pri zdravniku, se peljete na avtobusu, pač berite, namesto da brskate po telefonu.

Uspešni ljudje so knjižni molji.

Najbolj znani podjetniki na svetu veliko berejo, saj želijo izboljšati svojo osobnosť, pridobiti vodstvene kompetence in ustvariti uspešen posel. Če ne veste, kje bi začeli, preberite kakšno kniha, kjer boste našli nápad.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.