fbpx

Víťazi Eurovízie sa stali tvárou módnej kolekcie Gucci

Foto: Gucci.com

Rockeri sa na tohtoročnej súťaži Eurovision Song Contest stali senzáciou v celej Európe. Zatiaľ čo niektorí sa na nich pozerali s odporom, iní tlieskali ich odvahe a mladistvej energii. Uznal to kreatívny riaditeľ talianskeho módneho domu Gucci Alessandro Michele. Taliani z Ríma sú tak novou tvárou Gucciho módnej kolekcie, ktorej dominuje koža a perie.

Člani skupine, basistka Victoria De Angelis, kitarist Thomas Raggi in bobnar Ethan Torchio s frontmanom skupine so postali obraz Guccijeve kampanje Aria. Slavna blagovna znamka je na svojih družbenih omrežjih zapisala, da je namen te kampanje “ujeti revolucionarni in radostni zagon erosa kot ustvarjalne sile sodobnih podob”.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok zdieľaný používateľom Måneskin (@maneskinofficial)

Usnjene hlače, usnjeni škornji a pernate kreacije so tisto, kar prevladuje v novi kolekciji. Evrovizija je znana kot festival svobode in enakosti, vendar so italijanski glasbeniki zaradi pandemije koronavirusa v svoj svet prinesli razkošje in na novo opredelili vprašanje spolnosti in spola, ki je bil Guccijev največji navdih.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok zdieľaný používateľom Måneskin (@maneskinofficial)

Damiano je večkrat dejal, da mu je res vseeno, kaj si mislijo drugi, kar je dokazal njegov nastop z videospotom za zmagovalno evrovizijsko pesem “Zitte e buoni”. Video je za nekatere sporen, za druge pa osvobajajoč. Člani skupine pozirajo v spodnjem perilu in sadomazohistični opremi, se dotikajo z jeziki, v enem delu pa Damiano izmenjuje strastne poljube z bobnarjem.

Fatalni Damiano za modno kampanjo.
Foto: Gucci.com

Damiano David, Victoria De Angelis, Thomas Raggi in Ethan Torchio so skupino ustanovili leta 2016, ko so se odločili, da se prijavijo na lokalno glasbeno tekmovanje. Nato so si morali izmisliti ime, ki je prišlo povsem po naključju. De Angelis, edina ženska članica skupine, je pol Danka, zato so začeli razmišljati z besedami v danščini, da bi jim končno všeč ‘maneskin’, kar pomeni mesečina.

Širša javnost jih je leta 2017 spoznala na italijanski različici ‘X Factor’, kjer so med drugim izvedli pesem ‘Beggin’, ki je postala ena najbolj poslušanih naslovnic na Spotifyju od Evrovizije. Leto kasneje so izdali svoj prvi album, katerega pesmi so se zapored končale visoko na lestvici najboljših poslušalcev. Že leta nastopajo na ulicah Rima, zdaj pa je končno prišel njihov čas, ki bo nedvomno trajal dolgo.

5 zaujímavostí o skupine Måneskin, ktoré ste doteraz určite nevedeli

Viac informácií

Gucci

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.