Zmagovalci Evroviziji postali obraz modne kolekcije Gucci

Foto: Gucci.com
Zadnjič posodobljeno: :

Rokerji so na letošnjem izboru za pesem Evrovizije postali senzacija po vsej Evropi. Medtem ko so jih nekateri gledali z gnusom, so drugi ploskali njihovemu pogumu in mladostni energiji. Kreativni direktor italijanske modne hiše Gucci Alessandro Michele je to prepoznal. Italijani iz Rima so tako novi obraz Guccijeve modne kolekcije, v kateri prevladujejo usnje in perje.

Člani skupine, basistka Victoria De Angelis, kitarist Thomas Raggi in bobnar Ethan Torchio s frontmanom skupine so postali obraz Guccijeve kampanje Aria. Slavna blagovna znamka je na svojih družbenih omrežjih zapisala, da je namen te kampanje “ujeti revolucionarni in radostni zagon erosa kot ustvarjalne sile sodobnih podob”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Måneskin (@maneskinofficial)

Usnjene hlače, usnjeni škornji in pernate kreacije so tisto, kar prevladuje v novi kolekciji. Evrovizija je znana kot festival svobode in enakosti, vendar so italijanski glasbeniki zaradi pandemije koronavirusa v svoj svet prinesli razkošje in na novo opredelili vprašanje spolnosti in spola, ki je bil Guccijev največji navdih.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Måneskin (@maneskinofficial)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Måneskin (@maneskinofficial)

Damiano je večkrat dejal, da mu je res vseeno, kaj si mislijo drugi, kar je dokazal njegov nastop z videospotom za zmagovalno evrovizijsko pesem “Zitte e buoni”. Video je za nekatere sporen, za druge pa osvobajajoč. Člani skupine pozirajo v spodnjem perilu in sadomazohistični opremi, se dotikajo z jeziki, v enem delu pa Damiano izmenjuje strastne poljube z bobnarjem.

Fatalni Damiano za modno kampanjo.
Foto: Gucci.com

Damiano David, Victoria De Angelis, Thomas Raggi in Ethan Torchio so skupino ustanovili leta 2016, ko so se odločili, da se prijavijo na lokalno glasbeno tekmovanje. Nato so si morali izmisliti ime, ki je prišlo povsem po naključju. De Angelis, edina ženska članica skupine, je pol Danka, zato so začeli razmišljati z besedami v danščini, da bi jim končno všeč ‘maneskin’, kar pomeni mesečina.

Širša javnost jih je leta 2017 spoznala na italijanski različici ‘X Factor’, kjer so med drugim izvedli pesem ‘Beggin’, ki je postala ena najbolj poslušanih naslovnic na Spotifyju od Evrovizije. Leto kasneje so izdali svoj prvi album, katerega pesmi so se zapored končale visoko na lestvici najboljših poslušalcev. Že leta nastopajo na ulicah Rima, zdaj pa je končno prišel njihov čas, ki bo nedvomno trajal dolgo.

5 zanimivih dejstev, ki jih o skupini Måneskin zagotovo še niste vedeli

Dodatne Informacije

Gucci

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!