Spoločenská stigma sa drží na žuvačke, ako keby sa lepila na spodok školskej lavice. Ako lavička. Sú stokrát prežúvanou témou o etikete, ktorá doteraz vždy viedla k rovnakému záveru. Žuvačka zanecháva na verejnosti zlý dojem. Beldent, výrobca týchto sladkostí, túto zaužívanú vieru klamal experimentom „Takmer identický“ a zmyl z nich hanebnú škvrnu.
Beldent je s petimi pari enojajčnih dvojčkov v Muzeju sodobne umetnosti v Buenos Airesu izvedel zanimiv družbeni eksperiment, ki je bil izveden na kar 482 ‘dvornih preizkuševalcih’. Pred udeležencem je sedel par podoben kot jajce jajcu, ki pa se je ujemal ne samo ‘generično’, torej po videzu, pač pa tudi v obleki, frizuri in razpoloženju, s to razliko, da je zgolj en dvojček medtem tudi žvečil. Vizualni kontakt je bil nadgrajen s postavljanjem sledečih vprašanj: Kateri/a izmed dvojčkov/ic se vam zdi bolj prijazen/a? Kater/a od njiju bi vam v vlogi šefa/ice dal/a povišico? Kateri/a ima po vašem mnenju boljše seksualno življenje?
Končni izid art inštalacije je marsikoga presenetil, kajti na kar 73% sodelujočih je ‘prežvekovalec’ naredil boljši vtis kot tisti z resnobnim izrazom. Je torej čas, da osvežimo knjigo o bontonu in žvečilki nehamo metati neolikanost v zobe? Poglejte video in nam na naši Facebook stránky dôverovať na čigumi, pardon, čigavi strani ste pa vi?
Čítaj viac: Nový trend – funkčné žuvačky