fbpx

Skrijte čokolado! Ti astrološki znaki so nagnjeni k prenajedanju!

Foto: envato

Vsi imamo radi čokolado, bolj kot ne, a nekateri je preveč, pojedo v stresnih trenutkih. Priznate, da tudi vi?

Nekateri imajo radi hrano bolj, kot je zdravo, drugi se prenajedajo samo zato, da zatrejo njihova čustva, nekateri zato, da ublažijo občutek zavrženosti ali negotovosti, nekateri pa preprosto radi jedo …

Škorpijon

Ko imajo škorpijoni potrebo po nadzoru, se nagibajo k prenajedanju. Ne marajo nesramnih ljudi, niti jim ni všeč, da stvari ne gredo tako, kot so si zamislili – zato se pogosto znajdejo v spirali prenajedanja in pretiravanja.

via GIPHY

Vodnar

Čokolado jedo, ker se s tem nečemu upirajo. Jedo, da bi prizadeli druge, ker jim ni mar za njihova neumna mnenja. Čokolada jim da občutek moči – začutijo njen odlični okus.

Dvojčka

Prenajedajo se, ker se ne morejo odločiti, kaj bi še počeli. Čokolada je vedno tam in nikoli ne nagaja, kot zlobni posamezniki, ki jim nikoli ne pomagajo ali jim povzročijo nič drugega kot bolečino. Hrana je zanje zanesljiv prijatelj in s tem dobrim starim prijateljem radi preživijo veliko časa – čokolada jih vsaj posluša.

via GIPHY

Tehtnica

Nagnjeni so k temu, da jedo čokolado, ko jim je dolgčas, ko so potrti – je pojedo še več. Tehtnice to počnejo v nerazumni meri. So nečimrni in vedno v konfliktu s svojimi odločitvami. In ko so, se zaradi tega prenajedajo, znova in znova.

Devica

Če bi svet preprosto deloval po devičinih osebnih pravilih, bi bilo vse v redu, saj nič ne deluje po njihovih standardih in ko pritisk postane prevelik, najdejo uteho v hrani. Pa ne katerikoli – čokoladi. So perfekcionisti in tudi hrana mora ustrezati določenim standardom.

via GIPHY

Ribi

Ribe se rade prenajedajo in to počnejo z velikim veseljem. Pri njih ni maščevalnega objedanja ali pakiranja čustev. S svojimi občutki so zelo svobodni, zato tam ni ovir. Enostavno obožujejo – jesti, jesti, jesti čokolado.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.