Glede na nedavno študijo določena značilnost oblačil nakazuje, da so moški, ki jih obožujejo, bolj podvrženi varanju.
Različne študije vedno znova kažejo, da obstaja vzorec osebnostnih lastnosti, ki jih verjetneje imajo nezvesti moški. Nekatere študije nakazujejo, da je pomembno njihovo družinsko ozadje ali celo barva glasu. Ameriški znanstveniki so zdaj ugotovili, da lahko tudi slog oblačenja moškega daje informacije o tem, kako zvest je. Predstavljamo rezultat te študije!
Ta “očitna” lastnost oblačil govori, o nezvestobi
Rezultati študije, ki so jo izvedli raziskovalci na Univerzi v Michiganu in objavljeni v reviji Personality and Social Psychology Bulletin , kažejo, da moški ki nosijo logotipe velikih blagovnih znamk na majicah, z večjo verjetnostjo varajo. Da bi prišli do tega vznemirljivega zaključka, so več sto študentom na univerzi pokazali dve različni majici Ralph Lauren: eno z zelo velikim logotipom in drugo z bolj neopaznim logotipom. Udeležence so nato prosili, naj razkrijejo, kako bi ocenili lastnike srajc glede na značaj in zvestobo. Ugotovilo je, da so moški z velikimi logotipi blagovnih bolj nagnjeni k varajnju in jih bolj zanimajo kratke spolne avanture kot pa dolgoročne romantične zveze.
Ali je ocena udeležencev študije res pravilna ali je kriv le sloves logotipov blagovnih znamk? Tega s preiskavo ni bilo mogoče ugotoviti. Dejstvo je in bo seveda ostalo, da je nezvestoba vedno osebna odločitev, ki jo lahko sprejme vsak in nima nobene zveze z videzom.