fbpx

Ste, kar vozite: kaj izbira avtomobila pove o vaši osebnosti?

Foto: Mr Ambro / Pexels

Večina se lahko strinja, da se nakup avtomobila uvršča med enega najpomembnejših. Izbira vozila, ki bo ob vas najverjetneje več let, pa nikakor ni lahka- avtomobilski trg je namreč poln najrazličnejših znamkami, oblik in velikosti jeklenih konjičkov in na vas je, da najdete takega, ki vam bo najbolj ustrezal. Preverili smo, kako na to odločitev gledajo strokovnjaki, ki so prepričani, da je avtomobil, za katerega se ljudje odločijo, neposreden odraz njihove osebnosti.

1. Vozniki Fordov so prijazni, a direktni

Raziskave so pokazale, da se imajo lastniki avtomobilov znamke Ford za prijazne, vendar neposredne. Torej, če vam nekdo ne bo najbolj povšeči, mu boste to takoj dali vedeti, vendar nikoli na nevljuden način. Prav tako so ankete razkrile, da je večina ljudi, ki vozijo ta avtomobil, zaposlena na področju gradbeništva ali nepremičnin, ali pa se njihovi interesi gibljejo v tej smeri.
Kaj pa starost? Največ lastnikov Forda naj bi bilo zelo mladih (generacija Z) ali pa pripadalo zrelejši generaciji (generacija Baby Boomer).

Vedno boste vedeli, kaj misli voznik Forda Foto: KoolShooters / Pexels

2. Vozniki Chevroletov radi dobro jedo, zanima pa jih mehanika

Vozniki Chevyjev naj bi bili po raziskavah prepričani, da je treba življenje zajemati z veliko žlico, torej čim več trenutkov preživati ob dobri hrani. Poleg tega pa naj bi bil to tip ljudi, ki čas zelo rad preživlja v garaži ob popravljanju različnih naprav- tu se lahko pošalimo, da je tako zato, ker je ta vrsta avtomobila znana po tem, da se velikokrat pokvari.

3. Lastniki BMW-jev se imajo za načitane

Večina udeležencev v prometu se ne uvršča med največje oboževalce voznikov BMW-jev– marsikdo namreč verjame, da so arogantni in da se imajo za boljše od ostalih. Če je to res, presodite sami, prav gotovo pa ni presenetljivo, da so raziskave pokazale, da so lastniki avtomobilov te znamke prepričani, da so načitani in inteligentni.
Večina je zaposlena na področju ekonomije ali arhitekture in je mlajša od 30 let.

Vozniki BMW-jev- arogantni ali načitani? Foto: Junaid Aziz / Unsplash

4. Vozniki športnih avtomobilov so nagnjeni k tveganjem

Raziskave kažejo, da je “veliko tveganje– velika nagrada” moto lastnikov športnih avtomobilov. Na to naj bi vplivalo dejstvo, da se ta tip vozila uvršča v višji cenovni razred, pa tudi adrenalin, ki ga hitra vožnja požene po voznikovih žilah.
Raziskave so prav tako pokazale, da ti ljudje na splošno vedo veliko o avtomobilih in da jim njihov jekleni konjiček predstavlja eno od glavnih prioritet.

5. Kabriolet kaže na samozavest in željo po pustolovščinah

V adrenalinu naj bi uživali tudi vozniki kabrioletov, ki so poleg tega znani tudi po svoji odprtosti in samozavesti– ne potrebujejo namreč zasebnosti, ki bi jo zagotavljalo zaprto vozilo.
Prav tako imajo radi najrazličnejše pustolovščine in potovanja.

Vozniki kabrioletov se radi podajo na avanture Foto: Roberto Nickson / Pexels

6. Lastniki Lexusov se imajo za razumne in zanesljive

Avtomobili japonske proizvodnje slovijo po svoji zanesljivosti– lastnosti, ki si jo pripisujejo tudi njihovi lastniki. Raziskave pa kažejo tudi, da večina oseb, ki vozi avtomobil te znamke, živi v neposredni bližini mestnega središča, zaposlena pa je na področju financ. Večina naj bi spadala v zrelejšo generacijo, ta avtomobil pa naj bi jim pomagal pri občutku ponovne mladosti.

7. Tisti, ki vozijo Mercedes Benz skrbijo za dobro telesno pripravljenost

Lastniki avtomobilov tipa Mercedes Benz naj ne bi pozornosti namenjali le stanju svojih vozil, pač pa tudi svoji telesni pripravljenosti. Raziskave kažejo tudi, da obožujejo tako razkošje kot adrenalin, uživali pa naj bi v stavah, igrah na srečo in preizkušanju eksotičnih jedi.

Vozniki Mercedezov naj bi bili vedno v dobri kondiciji Foto: Freddy Kearney / Unsplash

8. Vozniki kombijev in enoprostorcev najbolj cenijo družino

Nobeno presenečenje ni, da so vozniki enoprostorcev in kombijev družino postavili zelo visoko na lestvici vrednot. Večina ljudi se namreč za nakup tega tipa vozila odloči zaradi števila potnikov, ki jih bodo tako lahko prevažali, največkrat svoje velike družine.
Lastniki tega tipa vozila naj bi zelo cenili tudi udobje in zanesljivost.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!