SUSNYARA: ekskluzivna kolekcija modne oblikovalke Nine Šušnjara v dm

Foto: dm
Zadnjič posodobljeno: :

Priznana slovenska modna znamka SUSNYARA, za katero stojita modna oblikovalka Nina Šušnjara in voditeljica Lucija Gubenšek, je v sodelovanju z dm drogerie markt Slovenija ustvarila ekskluzivno poletno kolekcijo, ki jo vodi načelo #ModernaNaPlaži. Kolekcija vključuje: hobo torbo, veliko brisačo za na plažo in in dve različni leseni zapestnici iz borovega oziroma bukovega lesa.

Hobo torba z novim trendom zavezovanja za vse priložnosti


“Želela sem ustvariti večnamensko torbo, s katero lahko gremo tako na plažo kot tudi v mesto. Naša torba je iz posebnega mehkega materiala v nežnih zemeljskih tonih z všitim notranjim žepkom. Prednost torbe je v tem, da jo lahko zavezujemo in prevezujemo na različne načine in dolžine, lahko jo nosimo “crossbody”, čez ramo ali v roki. Temu pa poljubno dodamo zapestnice.” Gre za nov trend, ki si ga je za poletje 2021 zamislila Nina Šušnjara – eno zapestnico se zaveže na torbo, drugo se nosi na roki, lahko pa tudi na vsaki strani torbe eno, obe na eni strani ali pa enostavno brez.

Foto: dm

“Če si zamislim žensko, ki nosi to kolekcijo, je videti takole: ležerna, nasmejana in sproščena v beli obleki. Z okolico se ne obremenjuje, ampak jo hkrati opazuje. Je radovedna in prisotna v trenutku. Izžareva notranji mir, a je hkrati zabavna. Uživa ob dobri hrani in kozarcu vina. Rada ima ljudi in družbo, a se zna tudi “odklopiti” in biti sama, ko to potrebuje.” Oblikovalka je komplet ustvarila v sodelovanju s prijateljico in večletno poslovno partnerko Lucijo Gubenšek, ki jo opiše kot realistični in poslovni del tandema. “Sama sem ustvarjalka, kreativka in večna optimistka in sem hvaležna, da me Lucija prizemlji, ko je to potrebno,” razloži Nina. Veseli jo tudi priložnost sodelovanja z znamko dm drogerie markt, kjer bodo trendni kosi v prodaji posamično in v kompletu: “Obožujem sodelovanja z drugimi znamkami. Zame je to ultimativen sinonim za “skupaj smo močnejši”. Gre za več kot le združevanje idej. Ko se povežeta dve znamki, se združita dva svetova, ki sta prej obstajala ločeno. Ustvarjamo enotnost,” opiše Nina novo poslovno sodelovanje.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!