SEMPLs mediatrendskonferens kommer att anordnas för artonde gången i år, och vid denna vändpunkt har den en ny integrerad grafisk bild som sätter styrkan i detta regionala varumärke och dess identitet i förgrunden. Även i sin artonde upplaga, som kommer att äga rum den 24 och 25 november 2016 i Portorož, fortsätter SEMPL att upptäcka de senaste trenderna inom media, marknadsföring och kommunikation.
Konferenca medijskih trendov PROV je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse.
SEMPL je bil v svojih dosedanjih sedemnajstih podobah že marsikaj, pravi Valerija Prevolšek, njegova predsednica in direktorica Media Poola, enega od največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji, ki konferenco organizira že od leta 1998. Po njenih besedah je danes SEMPL strokoven, zabaven, razgiban in sodoben dogodek, zato je nastopil čas, da se ga v polnoletnost pospremi z logotipom in podobo, ki bosta izražala vse to. “V ospredje tako postavljamo močno blagovno znamko in njeno identiteto, ki smo jo vsa ta leta skrbno gradili in razvijali,” o novi podobi, ki so jo zasnovali v marketinški agenciji Futura, pravi Prevolškova.
LÄS MER: Tändning av festljus i Ljubljana redan den 25 november 2016
Program SEMPL 2016:
Kdaj bo znan program? Brez skrbi, izvedeli boste prvi, še posebej, če se boste naročili na obvestilo. Zaupamo pa vam lahko, kdo so letošnji govorci!
- Simon Struna, vodja projektov @iPROM, Slovenija
- George Bethell, globalni strateg za komunikacijske kanale @PHD, Velika Britanija
- Victor Croitoru, regijski direktor za razvoj novih poslov in strategijo za vzhodno in srednjo Evropo @IPG Mediabrands, Romunija
- Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja produktov @Bonnier Business to Business, Švedska
- Jure Gostiša, direktor digitalnega razvoja @Časnik Finance, Slovenija
- Petra Čadež, svetovalka za marketing blagovnih znamk, Slovenija
- Dorie Clark, svetovalka za marketinške strategije, strokovnjakinja za znamčenje in poklicna govorka, ZDA
- René Lamsfuss, glavni direktor raziskav @Publicis Media, Nemčija
- Kindra Hall, svetovalka za pripovedovanje zgodb, publicistka in poklicna govorka, ZDA
- Nikola Vukovič, vodja projektov @The Boston Consulting Group, Slovenija
- Conor Mullen, komercialni direktor @ RTÉ Media Sales-Digital, Irska
- Kusuma Chumpuree-Reyntjes, vodja trženja za srednjo in vzhodno Evropo @Unruly, Nemčija
- dr. Sebastian Wernicke, vodja oddelka za podatkovno znanost @Solon, Nemčija
- Shed Simove, podjetnik, pisatelj in govorec, Velika Britanija
- Simon Gosling, kreativni evangelist @Happy Finish, Velika Britanija
Mer information:
sempl.si